پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶ طرح عمرانی و خدماتی در جویبار به بهره برداری رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل ۳ طرح هادی و ۳ طرح شالیکوبی و سورتینگ بسته بندی برنج و حبوبات بوده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار در مراسم افتتاح طرح های هادی این شهرستان گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۳ طرح هادی مشارکتی اعم از روکش آسفالت ، جوی آب و زیرسازی در روستاهای گلیرد، کله بن و لاریم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

محسن باقری افزود: در روستای گلیرد زیرسازی بیش از چهارهزار متر با هزینه ۱۳۰ میلیون تومان و آسفالت بیش از چهار هزار متر با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت که در روستای کله بن هم جوی جدول و زیرسازی به طول ۵۰۰ متر توسط دهیاری و با نظارت بنیاد مسکن و با هزینه ای بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار بیان کرد : جوی جدول و زیرسازی روستای لاریم به طول یک هزار و ۶۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر ۳۵۵ میلیون تومان و آسفالت هم به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر و هزینه ۵۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار جویبار در مراسم افتتاح سه طرح شالیکوبی این شهرستان افزود : سورتینگ و بسته بندی برنج و حبوبات در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای لاریم به بهره برداری رسید که از این میزان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی و مابقی آورد شخصی بوده است .

سید علی اسد میزان ظرفیت سالیانه این سورتیگ را ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج اعلام کرد.

وی گفت که شالیکوبی برنج مدرن در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۸۷ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در روستای علی آباد شهرستان جویبار به بهره بر داری رسیده است .

فرماندار شهرستان جویبار ظرفیت تولید سالیانه این شالیکوبی را ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج در سال اعلام کرد .

اسد افزود : شالیکوبی مدرن دیگر هم در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با سوله ۷۰۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که از این میزان ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی ارزان قیمت و مابقی آورد شخصی بوده است .

۷۳۳۴/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.