پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ طرح عمرانی در شهر تازه تاسیس بابکان آمل افتتاح شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، شهروندان شهر تازه تاسیس بابکان از توابع بخش دشت‌سر شهرستان آمل همزمان با گرامیداشت هفته دولت از خدمات پنج طرح حوزه شهری در این شهر بهره‌مند شدند.

آیین افتتاح این طرح‌ها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، معاونان فرماندار، بخشدار دشت‌سر و رئیس واعضای شورای اسلامی شهر وشهرداربابکان و شهروندان این شهر برگزار شد.

شهردار بابکان در آیین تجمیع افتتاح طرح‌های این شهرداری گفت: این طرح‌ها شامل اجرای پیاده راه در بلوار شهداء به طول ۲۸۰۰ متر، زیرسازی و آسفالت و موازی‌کاری کاری خیابان فرهنگ، اجرای جدول و کانیو وکانال هدایت آب‌های سطحی خیابان کشاورز و سعدی به طول ۱۶۰۰ متر، المان مهر و دانش در بلوار شهداء و نصب دوربین‌های پلاک خوان و نظارتی در ورودی و خروجی شهر بابکان بوده است.

ابوذر ابراهیمی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای شهرداری بابکان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری بابکان توسعه زیرساخت‌های شهری از جمله سرعت در اجرای پیاده‌روسازی در سطح این شهر است، گفت: یکی از مشکلات شهرهای تازه تاسیس و کوچک، نداشتن درآمد پایدار و اختصاص کم منابع اعتباری شهرستانی و استانی است.

شهردار بابکان تصریح کرد: با این وجود، شهرداری با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی و همراهی شهروندان این شهر، طرح‌های عمرانی و خدماتی شهری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دستور کار شهرداری در حال اجرا است.

ابراهیمی یادآورشد: هدف مدیریت شهرداری ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تلاش بیشتر برای توسعه شهر بابکان با اجرای طرح‌های اولویت‌دار با توجه به نیاز شهر و خواست شهروندان پیش است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، همچنین با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل ومعاون اداره کل بهزیستی مازندران، یک باب خانه برای مددجوی بهزستی و یک واحد تولیدی نان برای یکی از توانخواهان بهزیستی با اشتغال زایی ۴ نفر با اعتبار در مجموع ۱۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.