پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۹ پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، در خصوص برنامه‌های هفته دولت، گفت: در هفته دولت امسال با شرایط خاصی مواجه هستیم و با وجود همه محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات، با مشارکت بخش خصوصی و مردم عزیز و ارائه تسهیلات، توانستیم ۵۹ پروژه با سرفصل‌های عمرانی، ورزشی، گردشگری، بهداشتی و خدماتی را به مرحله کلنگ‌زنی و افتتاح برسانیم.

وی افزود: ۲۵ پروژه با اعتبارات دولتی، ۶ پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۵ پروژه با مشارکت‌های مردمی و ۲۳ پروژه با ارائه تسهیلات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قائم‌شهر کل اعتبارات این پروژه‌ها را ۱۰۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و پانصد هزار تومان بیان کرد و توضیح داد: ۲۹ میلیارد و ۷۵۹ میلیون و پانصد هزار تومان اعتبارات دولتی، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خودیاری و مشارکت مردمی، ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بخش خصوصی و ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کارگاه‌های دولتی و خدماتی، اعتبار در نظر گرفته شده‌است.

وی همچنین از کلنگ زنی مرکز اورژانس ۱۱۵ و یک کتابخانه عمومی و مجموعه تجاری پارک کودک خبر داد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اورژانس ۴۰۰ میلیون تومان و پارک کودک ۴۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

یوسف‌پور با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی و همدلی و همراهی امام جمعه شهرستان، بیان کرد: باید تلاش شود شرایط ایجاد شغل ایجاد شود و احیای کارخانه‌های راکد که ماهیت احیای مجدد دارند در دستور کار قرار گیرد و در راستای توسعه شهرستان گام برداریم‌.

کد خبر 5005935
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.