پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۸۲ پایگاه بهزیستی زکات فطریه را در مازندران جمع آوری می کند

0

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد گوهردهی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: بهزیستی مازندران همچون سنوات گذشته در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهاد هاو مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع‌آوری زکات فطریه هم استانی‌های گرامی برای حمایت از گروه‌های هدف است.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران کرونا پرداخت پول نقد برای زکات فطریه با استقبال هم استانی‌ها مواجه نخواهیم بود افزود: بر همین اساس تمهیداتی اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه نیز وجود داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به استقرار ۵۸۲ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان گفت: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند که در سراسر کشور به صورت هماهنگ انجام خواهد شد.

گوهردهی با تاکید بر توزیع مبالغ جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در میان نیازمندان خاطرنشان کرد: لیستی از واجدین شرایط حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری آماده شود تا توزیع مبالغ جمع آوری شده بدون فوت وقت صورت گیرد.

وی در خصوص راه‌های پرداخت زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان، تشریح کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ نزد بانک مرکزی به نام هدایای خاص سازمان بهزیستی، شماره گیری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۱# و یا از طریق شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ کمک‌های نقدی خود را ارسال کنند.

گوهردهی اضافه کرد: همچنین مراکز بهزیستی در سطح استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ فطریه و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

کد خبر 4931956
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.