پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در بهشهر انجام می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین داغمه چی فیروزجایی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه بهشهر افزود: ایام چهل سالگی انقلاب با توجه به تهدیدات دشمن با سالهای دیگر متفاوت است و برنامه ها باید به شیوه خاص برگزار شود.

وی بیان داشت: با تلاش انجام شده برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اعتقادی و خدمات رسانی و محرومیت زدایی در چهل سالگی انقلاب در بهشهر اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خاطر نشان کرد: رژه موتورسواران در سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کلینیک سیار دامپزشکی و صنعت، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، بازدید از اماکن صنعتی و کارخانجات ، اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم ، ویزیت رایگان تخصصی بیماران شامل دندان پزشکی، قلب، داخلی و چشم پزشکی در ۴۰ روستا، بخشی از این برنامه ها را شامل می شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب ۴۰ عنوان مختلف در رده های مختلف مقاومت بسیج در بهشهر خبرداد و گفت: یادواره های شهدا، شب های شعر، خاطره گویی از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، قرآنی و فرهنگی، محفل انس با قرآن، پیاده روی خانوادگی، اکران فیلم مقاومت و شرکت در نماز جمعه از مهم ترین برنامه هایی هستند که در این شهرستان اجرا خواهند شد.

سرهنگ داغمه چی با اشاره به اجرای طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در این شهرستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی از جمله طرح های مهمی است که باید فرهنگ سازی شود و این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در پارکینگ خیابان امام بازگشایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر اظهار کرد: ۵ خانه محرومین هم با کمک کمیته امداد به مرحله افتتاح رسیده است که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: شعار ” افتخار به گذشته و امید به آینده” شعار دهه فجر امسال است و باید در راستای این شعار آنچه از گذشته بوده و آنچه اکنون وجود دارد و در مجموع داشته های انقلاب برای مردم بیان و دستاوردهای نظام تبیین شود و رسانه ها در این بخش به وظایف خود در راستای اطلاع رسانی درست و اخلاقی عمل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.