پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰۰۰ پروژه نیمه کاره مازندران ۱۰ هزار میلیارد اعتبار لازم دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه شنبه در آئین گشایش سالن ورزشی مرحوم علی اصغر امینی چالکش ساخت این گونه پروژه ها را در جذب جوانان و پر کردن اوقات فراغت مفید آنان بسیار موثر دانسته و افزود: با وجود هجمه های بسبار زیاد رسانه های معاندی که بنوعی امپراتوری رسانه ای علیه ایران و نظام راه انداخته اند ، ترویج امید و نشاط اجتماعی در بین مردم بویژه جوانان ضرورت جامعه امروز است. ‌

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با القا ناامیدی و یاس در بین مردم در پی آن هستند که مهمترین پشتوانه نظام را از آن جدا کنند ، گفت: اگر چه دشمنان در طول این چهل سال موفق نشدند اما ما وظیفه داریم برای بیان خدمات و انتقال ان به جوانان از ظرفیت رسانه و جوانان بهره بگیریم و اجازه ندهیم القا نا امیدی بر جوانان تاثیر منفی بگذارد.

استاندار مازندران با اشاره به گشایش سالنهای ورزشی از جمله سالن ورزشی مرحوم امینی چالکش تنکابن نقش جوانان را در کاهش اسیب های اجتماعی بسیار پررنگ دانست و اظهار داشت ؛ جوانان جامعه هدف ما برای بیان خدمات چهل ساله نظام بوده و فرمانداران تلاش کنند تا با ایجاد سمنهای اجتماعی از ظرفیت جوان برای ترویج نشاط اجتماعی بهره بگیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران  با بیان اینکه نباید از برخی سوء مدیریت ها غافل شویم ، خاطر نشان کرد : برخورد درست با نسل جدید و پاسخگویی به پرسش های آنان در زمینه ابهامات در زمینه مسائل نظام می توانند در مشارکت حداکثری نطام موثر باشند.

حسین زادگان با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه اوقات فراعت جوانان بیان داشت: ما سالهاست که در زمینه این طرح فعالیت داریم اما کیفیت آن رضایت بخش نیست. طرح اوقات فراغت برای جوانان باید به گونه ای باشد که از توان جوانان در اقدامات فرهنگی و اجتماعی بهره گرفته و غنی گردد. وی درباره تشکیل سمنهای اجتماعی اضافه کرد:  برای انجام این کار می توانیم از ظرفیت ۵۰۰ هزار دانش آموز مازندران بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دولت نمی تواند همه مشکلات را رفع کند افزود: جوانان باید از اشتغال دولتی نا امید شده و با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و با تکیه بر توان و دانش خود کار افرینی کنند که این مهم نیازمند هدایت درست جوانان توسط فرمانداران و مدیران مرتبط است.‌

استاندار مازندران در باره صرورت انجام کارهای فرهنگی هم گقت : ما نباید به سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دل ببندیم بلکه باید از ظرفیت دانش آموزان در قالب سمنهای اجتماعی در انجام کارهای فرهنگی بدرستی بهره بگیریم زیرا اگر بخواهیم به فرض مشکل پسماند را در مازندران حل کنیم نیازمند کار فرهنگی هستیم.

 وی در بخش دیگر سخنان خود مهمترین دستاورد نظام را استقلال کشور دانست و همه ی این دستاوردها را حاصل رشادت طلبی ها و ایثار شهدا برشمرد. حسین زادگان ضمن تشریح برخی از پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های نانو ، پزشکی،  ریاضی و فیزیک تصریح کرد : گاز رسانی به تمام روستاها و شهرهای کشور نمونه بارز خدمات انجام شده بعد از انقلاب است که کمتر کشوری از این امتیاز برخوردار است

استاندار مازندران با بیان اینکه ۵۰۰۰ پروژه نیمه کاره در استان داریم که به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا تکمیل شود؛  اظهار داشت: تلاشمان این است تا پروژه جدیدی را تعریف نکنیم تا پروژه های نیمه کاره به بهره برداری برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.