پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴ پروژه آب شهری و روستایی در نوشهر به بهره‌برداری رسید

0

ایسنا/مازندران ظهر امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران مجید عبدالهی در نوشهر ۴ پروژه آب شهری و روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مجید عبدالهی در آیین افتتاح چندین پروژه در نوشهر ضمن قدردانی از حمایت دستگاه‌ها و مردم در اجرای پروژه‌های آبرسانی اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۳ پروژه مهم در حوزه روستایی به بهره‌برداری رسیده است که از این تعداد ۱۱ پروژه تک روستایی و ۲ روستا به صورت مجتمعی بوده است که ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. 
وی با بیان اینکه مجموعه هزینه این ۱۳ پروژه حدود ۲۷ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۲۶ روستا تحت پوشش قرار می‌گیرد. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت:  قرار است با حضور وزیر ۳۰ روستای دیگر به این ۲۶ روستا اضافه شود و مجموع  اعتبار به ۵۲ میلیارد تومان می‌رسد. 
عبدالهی با بیان اینکه  از سال ۹۲ تاکنون در ۶۱۷ روستای مازندران پروژه های آب به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۳۵۰۰ کیلومتر خط انتقال انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت حفر و تجهیز ۹۰ حلقه چاه و ۸۰ دهنه چشمه،۲۱۲ ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید، بیان کرد: در آب و فاضلاب روستایی ۱۳۴۹ کیلومتراصلاح شبکه و خطوط انتقال انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، امروز با حضور مدیر عامل فاضلاب مازندران، آزمایشگاه آب امور آب و فاضلاب نوشهر با اعتبار یک میلیارد ریال، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری در خیابانهای فردوسی شمالی تا سلطان محمدی به طول دو کیلومتر و جمعیت ۷۰۰ خانوار با هزینه ۲۲ میلیارد ریال،برق رسانی به چشمه اسپی او با هزینه ۶ میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه عمیق در روستای خیرودکنار بخش مرکزی نوشهر با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.