پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این طرح که به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد، پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه از ۳۵ انبار نگهداری کالا در سطح استان بازدید کردند.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: در این عملیات که با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های مورد نظر انجام شد، ماموران در بازدید از ۴ انبار نگهداری کالاهای قاچاق در سطح استان در مجموع ۷۰ هزار عدد انواع مواد خوراکی ، ۲۵ هزار نخ سیگار، ۱۰۰ بسته تنباکو و ۲۶ تن برنج خارجی قاچاق کشف و متصدیان این واحدها به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعلام شد.

میرفیضی با اشاره به این که کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شدند، اظهار کرد: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی برای رشد و بالندگی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی ، تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

وی با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.