پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰۰۰ تن خرما ویژه ماه رمضان در مازندران توزیع می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان سال جاری مقدار دو هزار تن برنج، دو هزار تن شکر، هزار تن گوشت مرغ منجمد، ۶۰۰ تن گوشت قرمز، دو هزار تن روغن و نزدیک به چهار هزار تن خرما از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به استان مازندران اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه از قبل هم برای ایام عید نوروز امسال میزان قابل توجهی کالا ذخیره سازی شده، هم اکنون در سطح استان شاهد ذخیره سازی بسیار خوب کالاهای اساسی در انبارها و فراوانی آنها در سطح فروشگاه‌های استان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رصد روزانه و ذخیره سازی مناسب جای هیچ گونه نگرانی برای عرضه کالا در ایام پیش رو در استان مازندران وجود ندارد و این اطمینان را به شهروندان عزیز استان می‌دهیم که برای چند ماه آینده هم کالاهای اساسی در مازندران ذخیره سازی شده است.

حسینقلی قوانلو در پایان یادآور شد مجدداً به مردم عزیز استان این اطمینان را می‌دهیم هم اکنون ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان در بهترین شرایط خود در چند سال اخیر بوده و دسترسی شهروندان به اقلام اساسی در این روزها که به سهولت انجام می‌شود دلیل این امر است.

کد خبر 4901114
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.