پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در بهشهر توزیع شد

0

سرهنگ حسن پورقربان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان بهشهر با رمز “لبیک یا خامنه ای” آغاز شد.

وی افزود: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند؛ سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تأمین می‌کنند؛ رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آنها باشیم.

سرهنگ پورقربان در ادامه عنوان کرد: سه هزار و ۹۵۰ عدد بسته معیشتی کالا بین خانوارهای نیازمند و مشاغلی از قبیل؛ (دستفروشان؛ کارگران ساختمانی روز مزد؛ خانواده متوفی که مریض کرونایی دارند و خانواده زندانیان نیازمند) که حین شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان دچار آسیب شدند؛ در شهرستان بهشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطر نشان کرد: “سپهبد حاج قاسم سلیمانی” فرمانده جبهه مقاومت هر زمان که می‌دید مشکلی در داخل کشور ایجاد می‌شد خودش در خط مقدم کمک به مردم حضور داشت و این حرکتی که امروز بسیجیان ما آغاز کرده‌اند معنادار است و نشان می‌دهد که جنس این حرکت از جنس مکتب سلیمانی است.

پورقربان در پایان ضمن تشکر از زحمات مسؤولین و خیرین شهرستان بهشهر با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، گفت: به منظور حمایت حداکثری از محرومان و مستمندان به همه افراد توانمند از نظر مالی توصیه می‌شود تا با اتحاد و همدلی یاری‌رسان در این امر خدا پسندانه باشند تا بتوان در این ماه مبارک، خانواده‌های بیشتری را حمایت کرد.

کد خبر 4909418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.