پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک‌های خیران بین نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، بیان کرد: طی روزهای گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائم‌شهر ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند.

حیدری خاطرنشان کرد: پیش از این ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.

وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسم‌های در اماکن متبرکه، اوقاف و امور خیریه مازندارن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری کرده و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را با حضور مبلغان اجرا کرده است.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.