پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۷ مراکز نیکوکاری توزیع تبلت‌‌های دانش‌آموزی در مازندران را انجام می‌دهند

0


میثم معافی معاون امور فرهنگی اداره کمیته امداد امام خمینی در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، به نحوه توزیع تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند اشاره و اظهار کرد: تاکنون هزار و ۳۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و مددجوی مازندرانی اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات برای اهدای حدود ۳ هزار و ۴۵۰ تبلت دیگر در حال انجام است، گفت: با کمک ۸ میلیاردی یک خیر و هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی به همین مبلغ امیدواریم تا پایان سال نیاز به تبلت در کل استان را مرتفع کنیم.

معافی اضافه کرد: در هفته آینده هزار تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد و مابقی تا پایان سال قبل از ۲۹ اسفند تحویل دانش‌آموزان خواهد شد، آیین تحویل و توزیع به این صورت است که برطبق نیازسنجی انجام شده از طریق ۲۷ مراکز نیکوکاری فرهنگی مستقر در آموزش و پرورش و حوزه علمیه سراسر استان تبلت‌ها با حفظ شانیت و کرامت دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی  در مازندران اعلام کرد: اولویت ما در حوزه توزیع تبلت اهدای آن به پایه کنکوری‌ها است، چنانچه اگر خواهر و برادری نیازمند تبلت دارند نیازشان را برطرف می‌کنیم، تبلت‌ها از برندهای مختلف و برخی مخصوص دانش‌آموزان پایه ابتدایی هستند که محدودیت در ورود به سایت‌ها را در خود دارند و تمام نیازمندی در این بخش را مرتفع می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی دیگر در این نهاد اظهار کرد: سه موسسه مجازی ما به شکل آنلاین در اختیار دانش‌آموزان پایه کنکور هستند، قلم چی همکاری موثری با ما دارد، همچنین پیرو طرح ایران همدل ” ثبت‌نام دانش‌آموزان مستعد مستمند” ۷۰۰ مددجو به عضویت درآمدند که در این راستا شاهد جذب اعتبار ۲۷ میلیارد ریالی با مشارکت آموزش و پرورش بودیم. 

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.