پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۵ پروژه همزمان با هفته دولت در رامسر بهره برداری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ۲۵ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری می‌شود، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مدیریتی یاد کرد و گفت: با توجه به موقعیت توریستی گردشگری شهرستان رامسر کرونا تأثیر بدی روی اقتصاد گردشگری گذاشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: اگر ویروس کرونا نبود با افزایش پروازها در فرودگاه رامسر مواجه بودیم و مقاصد دیگری برای پروازها در نظر گرفته بودیم که امیدوارم در آینده با شکست کرونا محقق شود.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر در هفته دولت و دهه فجر پروژه‌های بزرگی در شهرستان رامسر بهره برداری شد، تصریح کرد: پروژه‌ها در پیشرفت عمران و آبادی شهرستان رامسر اثربخش است و فرودگاه نقش مؤثری برای شهرستان رامسر و کشورمان دارد.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به تبیین دستاوردهای دولت اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: مسئولان در شرایط سخت مالی و اعتباری و ویروس کرونا تلاش می‌کنند تا خدمات را برای مردم انجام دهند.

فرماندار رامسر تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان مازندران بهره برداری از ساختمان جدید پردیس بین الملل است که در دو رشته پزشکی و داروسازی فعالیت دارد، همچنین در حوزه مخابرات مرکز ۲۵۶ شماره‌ای در نمکدره ایزکی پهلم جان آماده بهره برداری است.

آزاد گفت: یکی از نگرانی‌ها در بحث رودخانه‌ها است که به جهت سیلابی و طغیانی شدن باید ایمن سازی شود و در رودخانه صفارود که از وسط شهر رامسر عبور می‌کند و به جهت طغیانی شدن خسارات سنگینی وارد شد و شهرداری بخشی از اعتبارات دولتی و داخلی با پیمانکار دیواره سازی اقدام کرده است.

فرماندار رامسر با بیان اینکه زباله دغدغه اصلی مردم منطقه است و حفظ طبیعت از اولویت‌های اصلی ماست تصریح کرد: سایت زیاله فاقد مرکز پردازش بود که با پیگیری کار گروه پسماند شهرستان رامسر و با همکاری شهرداری رامسر در حال انجام و پیمانکار در حال نصب سوله است.

محمد آزاد افزود: به جهت پربارش بودن شهرستان رامسر با مشکل آبگرفتگی مواجه هستیم که پروژه هدایت آب‌های سطحی به صورت فاز بندی در ابریشم محله، کوی تعاونی بهاران در حال عملیاتی شدن است.

وی افتتاح مجتمع فرهنگی امین کتالم با سالن آمفی تئاتر ۳۰۰ نفره، آسفالت راه روستایی و پارک روستایی، گازرسانی به ۶ روستا در مناطق پایین دست از جمله پروژه‌ها است.

کد خبر 5005531
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.