پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۳ هزار حلقه لاستیک در مازندران توزیع شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری با اشاره به تدابیر اتخاذشده در خصوص مدیریت تأمین لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح اول تاکنون ۲۳ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان با نرخ دولتی توزیع شد.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک‌ها در بخش بار و مسافر در بین رانندگان در استان توزیع شد.

نصیری در ادامه اظهار داشت: با برگزاری جلسه بررسی مسئله لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و مشکلات رانندگان و به جهت برون‌رفت از مشکلات راهکارهایی ارائه شد که از طریق کانون انجمن‌های صنفی کارگری مسافری و باری استان بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه رانندگان وسایل نقلیه کامیون و اتوبوس به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: توان داخلی تولید لاستیک برای تأمین بخشی از نیاز رانندگان و توزیع در چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای مدیریت شد.

معاون حمل و نقل در ادامه افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تأمین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند، سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اعلام و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می‌شود که این روند همچنان ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.