پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۳ بیمارستان سپاه در خدمت ارتقای سلامت مردم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه هم‌اندیشی مدیران سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا صبح امروز با حضور سردار سعید بینات معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در سپاه مازندران برگزار شد.

وی در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نظام سلامت سپاه در راستای هم‌افزایی و همکاری با نظام سلامت کشوری است، گفت: نظام سلامت سپاه با ۲۳ بیمارستان در سطح کشور توانسته است مطابق با آخرین استاندارد‌های تخصصی و با توجه ویژه به تکریم بیماران و مراجعین و رعایت انطباق پزشکی و پیراپزشکی با موازین شرع اسلام به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه افزود: خدمت خالصانه و بی‌منت  نظام سلامت سپاه به مردم در راستای ارتقای سلامت یک الگوی تراز معرفی شده است.

بینات در ادامه بیان کرد: استان مازندران با وجود بیمارستان ولایت که یک بیمارستان تخصصی و مناسب است و نیز داشتن ۱۸ مرکز درمانی در سطح شهرستان‌ها با رویکرد ارتقای سلامت و ارائه خدمات تخصصی و  جلب رضایت‌مندی بیماران الگوی کاری خود قرار داده است.

به گفته معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پیشگیری، ارتقای آموزش بهداشت در زمینه‌های مختلف، آموزش‌های تخصصی در زمینه پزشک‌یاری و فوریت‌های پزشکی که موجب ارتقای توانمندی یگان‌های رزم تحت پوشش سپاه استان شود، از جمله برنامه‌های ارزشمند سازمان سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.