پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۱۰ پروژه گردشگری در مازندران در دست ساخت است

0

سیف اله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۱ هزار مورد بازدید از تأسیسات گردشگری سطح استان داشتیم که تعلیق یا تعطیلی ۶۴۶ مورد را به‌دنبال داشته است، افزود: در این مدت کمک‌های نقدی بیش از ۲ میلیارد ریال و حجم بالای کمک‌های غیرنقدی از قبیل ماسک، لباس و دستکش توسط بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران تأسیسات گردشگری به افراد مختلف انجام شده است.

وی همچنین از اعلام آمادگی ۹ هتل در سطح استان برای نقاهت بیماران و اسکان کادر درمان خبر وادامه داد: راه‌اندازی سامانه ویدئوکنفرانس در راستای کاهش تردد رؤسای شهرستان یکی از اقدامات مهم ما در این دوران بوده است.

این مقام مسئول همچنین از اعلام آمادگی بیش از ۱۳ هتل، ۱۲ هتل‌آپارتمان و ۲۱ اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر برای اعمال تخفیف ۵۰ درصد ویژه کادر درمانی خبر داد و افزود: ۱۱۰ هزار ماسک، ۲۷۰۰ گان توسط ۲۶ هنرمند صنایع‌دستی استان تولید شده است.

فرزانه در ادامه گفت: از مجموع ۲۱۰ پروژه در حال ساخت در سطح استان، پیش‌بینی می‌شود، ۳۱ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸۰۰ نفر تا پایان سال ۹۹ افتتاح شود که از این تعداد ۹ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد تومان تا خردادماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 4903872
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.