پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۹ مدرسه در مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح امروز در بازدید از مراکز اسکان مسافران نوروزی در واحدهای آموزش و پرورش استان اظهار کرد:  ۲۰۹ مدرسه در مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی است.

وی از افزایش تعداد مدارس محل اسکان هموطنان استان خبر داد و گفت: با آماده سازی ۲۰۹ مدرسه فعالیت برای اسکان مسافران نوروزی در این اماکن آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: این تعداد مدرسه به ظرفیت یک هزار و ۴۵۰ کلاس درس است که براساس نوع تجهیزات و امکاناتی که در هر یک از این کلاس‌ها تعبیه شده، کلاس‌ها به درجه یک، دو و سه تقسیم شده است.

کمالی ادامه داد: نوروز گذشته ۱۴۰ مدرسه در مازندران محل اسکان و اقامت مسافران نوروزی بود که امسال با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش حضور مسافران در استان این تعداد مدارس نیز افزایش یافته است. 

وی گفت: افرادی که علاقمند به استفاده از ظرفیت اقامتی مدارس مازندران هستند با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش می‌توانند نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، زمان پایانی برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس مازندران را ۲ روز مانده به پایان تعطیلات نوروز و آغاز بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: پس از آن مدرسه در اختیار مدیر مدرسه قرار می‌گیرد تا کارهای لازم برای آماده سازی کلاس‌های درس به‌منظور حضور دانش‌آموزان انجام شود.

کمالی یادآور شد: با توجه به سابقه فراوانی حضور مسافران در مناطق غرب مازندران این موضوع در پراکندگی و انتخاب مدارس اسکان مسافران نوروزی مورد نظر قرار گرفته است و بیشتر این مدارس در این مناطق قرار دارد. 

وی گفت: همچنین در انتخاب این مدارس فضاهایی که با مشکل ترافیک خودرویی مواجه نیستند و از زیرساخت‌های خدمات‌دهی مطلوب برخوردار هستند مورد نظر قرار گرفته است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.