پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰ تخت مجهز کمک تنفسی در مازندارن راه اندازی شده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ، احمد حسین زادگان عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اینکه ۶۷ نقطه در استان مازندران برای ورود به استان و تردد بین شهری کنترل می‌شود، افزود: در حدود ۸۰ درصد مردم از این طرح استقبال کرده‌اند و مصرف سوخت نسبت به روزهای گذشته در حدود ۳۵ درصد کاهش داشته است.

حسین زادگان از کاهش ۷۶ درصدی ورود و ۷۳ درصدی خروج از استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در حدود ۶۰ وسیله نقلیه جریمه نقدی شدند و همچنین ۱۵۸ واحد صنفی نیز پلمپ شده که نسبت به میزان واحدهای صنفی استان مازندران عدد ناچیزی است.

استاندار مازندران در این ارتباط ویدئو کنفرانسی به مشکلات موجود برای تقویت مبارزه با ویروس کرونا در این استان نیز اشاره کرد و گفت: برای افزایش تولید کیت‌های تشخیص بیماری کرونا نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وجود دارد تا بتوانیم از افراد بیشتر مشکوک به کرونا تست این بیماری را انجام دهیم.

وی همچنین به تأمین تجهیزات کمک تنفسی برای تجهیز ۵۰ تخت در استان مازندران نیز اشاره کرد و افزود: در حدود ۲۵۰ تخت مجهز در سطح استان وجود دارد که تاکنون در حدود ۲۰۰ تخت آن اشغال شده و با تجهیز این ۵۰ تخت نیازهای روزهای آینده برای بستری بیماران کرونایی نیز تأمین می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.