پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان در مازندران احداث می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی با اشاره به دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، مهمترین برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام استان را تشریح کرد و خواستار کمک سازمان برنامه و بودجه برای تسریع در روند توسعه زیر بناهای استان مازندران شد.

وی افزود: تکمیل طرح‌های آب شرب شهری و روستایی، افزایش ضریب بهره برداری از فاضلاب‌های شهری و روستایی، تکمیل طرح‌های زباله سوز و پسماند، توسعه شبکه آزادراه‌ها و راههای اصلی استان، توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی و تکمیل مراکز فرهنگی در دست احداث و کمک به رونق گردشگری دریایی خزر، بخشی از طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برای ساخت بیش از دو هزار واحد مسکن برای محرومان استان توافق حاصل شد، افزود: این واحدهای مسکونی که به صورت متوازن در سراسر استان در یک بازه زمانی یک ساله، برای محرومین احداث خواهد شد به گونه‌ای خواهد بود که کل هزینه‌های احداث آنها از طریق کمک‌های دولتی و تسهیلات کم بهره بانکی تأمین شده و قبل از تحویل و سکونت محرومین، هیچ وجهی از آنان اخذ نخواهد شد.

استاندار مازندران توجه بیشتر به وضعیت معیشتی کلیه اقشار مردم را یک راهبرد مهم برای جلوگیری از کاهش اعتماد عمومی برشمرده و خواستار افزایش و پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان ادارات استان شد

کد خبر 4967624
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.