پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۷ کلینیک درمانی سپاه کربلا در حوزه سلامت خدمات دهی می کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیاوش مسلمی ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت استان مازندران ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، با اشاره به اینکه به عنوان یک خدمتگزار در محضر کسانی هستیم که در جبهه مقابله با پدیده‌ای به نام ویروس کرونا هستند، گفت: ویروس کرونا مردم را دچار مشکل کرده است لذا مدافعان سلامت با همان نیت، سبک و سیاق دفاع مقدس، در برخی جاها سخت‌تر از گذشته با روحیه ایثارگری به همنوعان خود کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که شاید بخش‌هایی از کار در ۸ سال دفاع مقدس شبیه کار در حوزه سلامت باشد، اما در برخی از بخش‌ها متفاوت‌تر است، افزود: وقتی رزمندگان از جبهه‌های مقاومت برمی گشتند با آرامش در کنار خانواده بودند، اما مدافعان سلامت باید نگران ابتلاء به کرونا برای خود و خانواده خود باشند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر اینکه استرس و فشاری که در فضای بیمارستانی وجود دارد، باعث نگرانی خانواده‌های مدافعان سلامت می‌شود، ادامه داد: این فضای استرس و این شرایط روانی ابتلاء به بیماری، در جبهه نبود، اما با همه این وجود، مدافعان سلامت در صحنه مبارزه با کرونا ماندند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید طبق شأن و منزلت مدافعان سلامت از آن‌ها تقدیر کرد، افزود: امروز سپاه کربلا با ۱۴ کلینیک شهری، سه کلینیک پادگانی و یک بیمارستان، کمک‌های بسیار خوبی به مردم ارائه می‌دهد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه مردم را سرمایه‌های اجتماعی نظام دانست و خاطرنشان کرد: ما برای کمک به نظام نیاز به سرمایه‌های اجتماعی یعنی مردم داریم لذا باید برای برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب به این سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا در جمع کادر درمانی و مدافعان سلامت بیمارستان ولایت، مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی را رسالت سپاه برشمرد و تاکید کرد: این رسالت بسیار بزرگی است و مجموعه کادر درمانی در راستای این رسالت در حال خدمات رسانی به مردم است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه هر آنچه را که دارد متعلق به مردم است، یادآور شد: دشمن همه تلاشش را برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام انجام می‌دهد لذا ما وظیفه داریم نقشه دشمن را خنثی و مردم را نسبت به نظام امیدوار کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه امنیت و سلامت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تا قبل از ویروس کرونا کسی به سلامتی توجه‌ای نمی‌کرد لذا بسیاری از خانوادهایی که مبتلا به کرونا شدند، به این مطلب اذعان کردند و یا کسانی که در استان‌های مرزی ایران زندگی می‌کنند و شاهد تنش‌های منطقه هستند، می‌گویند، ما قدر امنیت را تازه درک می‌کنیم.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپا کربلا با قدردانی از سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه استان که پیگیر و اهتمام ویژه برای حفظ سلامت نیروهای سپاه داشتند، افزود: فرمانده سپاه کربلا در حوزه درمان و پیشگیری، پیشرفت اعتلای معنوی کادردرمانی را لازم و ضروری دانستند و پیگیر این موضوع بودند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان از همه کسانی که در برپایی این آئین زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: انشا الله با همکاری و دستگیری هم، مسئولان درمان بتوانند با آرامش خاصی در عرصه سلامت کار کنند.

کد خبر 5040885
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.