پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۵ هزار بسته معیشتی از سوی بنیاد مستضعفان در مازندران توزیع شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قلی زاده عصر چهارشنبه در مراسم اهدای چهار هزار بسته معیشتی در رزمایش دوم کمک مومنانه در ساری گفت: کمک و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده از زمان شیوع ویروس منحوس در کشور و استان مازندران به‌صورت جهادی انجام شده است.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان مازندران با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه اولین حرکت متمرکز بوده که در مازندران صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با کمک و همکاری سپاه کربلا استان توانستیم این وظیفه که تکلیف ما در بنیاد مستضعفان است را ورود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه یک حرکت و امر خدا پسندانه است، افزود: کمک مومنانه و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی برای خانواده‌هایی که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، به‌صورت جهادی و جهاد گونه انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مستضعفان استان مازندران تصریح کرد: ان‌شالله بتوانیم این ۴ هزار بسته معیشتی را به دست نیازمندان و محرومین شناسایی شده در سطح استان برسانیم.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: غیر از این چهار هزار بسته معیشتی که در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود؛ از زمان شیوع کرونا در کشور و استان مازندران براساس آمار گرفته شده ۱۱ هزار بسته توزیع شد که سعی می‌کنیم از این به بعد با همکاری و تعامل با قرارگاه استان این امر خدا پسندیده را بیش از گذشته انجام دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت سپاه کربلا استان در آینده با محوریت ۱۰ دستگاهی که بنیاد مستضعفان در مازندران دارد؛ کارهای خیر بیشتری را شاهد باشیم.

کد خبر 5009513
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.