پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴۵ سالن ورزشی با همت سپاه در مازندران ساخته شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین باباییعصر سه شنبه در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشکار بسیجی استان با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی گرامی را الگوی مناسب برای بانوان جامعه اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج جنبه مردمسالاری نظام جمهوری اسلامی است افزود: در زمینه مردمسالاری دینی هرگاه در هربخشی از امور خود به مردم میدان دهیم و وارد کار دهیم، مردمسالاری دینی محقق می شود.

وی با اظهار اینکه مردم بیشترین نقش را در امنیت جامعه دارند ادامه داد: جمعی از بسیجیان در قالب طرح گشست رضویان امنیت محلات و شهرها را عهده دار هستند و بسیجیان برای تامین امنیت هوشیار هستند.

سردار بابایی یادآور شد: در زمینه مسائل نظامی با تشکیل بسیج از سوی حضرت امام راحل، با اتکای به نیروی بسیج و مردم، مقاومت و حماسه در دفاع مقدس ایجاد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دولتمردان هنوز به فرمول اقتصاد مقاومتی طراحی شده از سوی مقام معظم رهبری متوجه نشدند گفت: باید شرایط حضور مردم در عرصه اقتصاد از سوی مسئولان فراهم شود و در این زمینه باید برنامه ریزی کرد.

وی با عنوان اینکه ایران همانند گلستانی در آتش است گفت: در حوزه فرهنگ باید دولتمردان و مسئولان، مردم را بیشتر وارد کار کنند و در حوزه ورزشی با آنکه بخش مردمی آن عالی است اما فراگیر نشده است.

سردار بابایی از ساخت ۱۴۵ سالن ورزشی در مناطق مختلف استان و واگذاری به مردم خبر داد و گفت: این سالن ها با مشارکت مردم احداث شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.