پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴۰ واحد تولیدی مازندران از تملک بانک ها آزاد می شوند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان گلوگاه افزود: با هدف گذاری و شناسایی واحدهای تولیدی در تملک بانک‌های استان مازندران، تا پایان امسال این واحدها از تملک بانک‌ها خارج و به چرخه تولید باز خواهند گشت.

معاون استاندار مازندران با اشاره به بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان گلوگاه یادآور شد: طی این بازدید با یکی از پروژه‌ای خوب اصلاح نژاد دام آشنا شدیم که این واحد با تولید هزار و۶۰۰ رأس دام شروع کرده است که با رفع موانع تولید، در این بخش موفقیت قابل توجهی حاصل شود.

وی در ادامه از اختصاص و مصوب شدن اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای یک واحد تولیدی خبر داد و افزود: این واحد تولیدی در حال تکمیل پروژه است که با اتمام کار در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان گلوگاه نیز با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی به عنوان معضلات مهم چرخه اقتصادی کشور گفت: با شناسایی و برخورد قانونی مفسدان اقتصادی و رانت خواران، بخش اعظمی از مشکلات و موانع تولید کشور رفع خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی افزود: شهرستان گلوگاه به عنوان مبادی ورودی سه استان شمالی به جنوب کشور می‌تواند صاحب مشاغل اقتصادی و پر منفعتی برای ورودی مازندران باشد.

وی با اظهار خشنودی از خدمات شایسته دولت در شهر گلوگاه در حوزه اشتغال و رفع بیکاری گفت: تلاش‌های زیادی در این بخش انجام شده است؛ اما همچنان مشکلات اشتغال جوانان وجود دارد.

امام جمعه گلوگاه بیان کرد: ناحیه صنعتی شهدای تیله نو گلوگاه، تنها پتانسیل اشتغال زایی گلوگاه در کنار جاده ترانزیت تهران به مشهد و بلعکس در مبادی ورودی استان و نیازمند نگاه ویژه برای توسعه است.

وی خواستار توجه ویژه مسئولان و مدیران کلان کشوری و استانی برای رفع معضلات بیکاری و کاهش فقر اقتصادی شهرستان گلوگاه شد.

کد خبر 4957772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.