پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۳۹۰ میلیارد تومان از سوی امور مالیاتی برای توسعه مازندران واریز شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال۱۳۹۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده در جهت توسعه، آبادانی، بهداشت و رفاه استان واریز شده است، گفت: این میزان اعتبار واریزی در مقایسه با اقدام سال گذشته (۷۴۱ میلیارد تومان) ۸۷ درصد رشد داشته است.

بهرام سلطانی ۳۰ مهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در ۶ ماهه ابتدای امسال مبلغ ۱۰۳۱ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و امور عشایر در جهت توسعه، عمران و آبادانی واریز شده است که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته (۵۹۷ میلیارد تومان ) ۷۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در مدت اعلام شده مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان از سوی اداره کل امور مالیاتی به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت توسعه بهداشت و سلامت واریز شده که در مقایسه با سال گذشته (۱۲۵ میلیارد تومان ) ۱۵۷ درصد رشد داشت.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران تصریح کرد: مبلغ ۳۷ میلیارد تومان از محل ۲۷ صدم درصد مالیات ارزش افزوده به حساب وزاتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی مازندران، سلطانی یادآور شد: در مجموع ۱۳۹۰ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در جهت توسعه، آبادانی، بهداشت و رفاه واریز شده است. که در مقایسه با سال گذشته  (۷۴۱ میلیارد تومان) ۸۷ درصد رشد داشته است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.