پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس‌های تخصصی و دستگاه‌های ذیربط برون سازمانی در سطح شهرستان‌های استان به منظور مقابله هدفمند و اثر بخش با پدیده شوم قاچاق کالا وارد عمل شده و موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در این طرح ۱۵ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، هزار و ۵۲۸ عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، ۱۵ دستگاه لوازم خانگی، ۴۰۰ ثوب البسه، ۱۵ رأس دام زنده، ۲۰ کیلو گوشت بز کوهی، ۱۴ تن چوب آلات جنگلی، ۵ دستگاه موتور سیکلت سنگین، ۱۳۰ عدد لوازم یدکی خودرو و ۵۳۸۸ عدد انواع مواد غذایی کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری ۳۴ متهم به قاچاق کالا از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات ۱۰ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال بوده و کالاهای مکشوفه به اداره تملیکی تحویل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.