پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰۵۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران در دست اقدام است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی عصر دوشنبه در مراسم واگذاری پروژه های محرومیت زدایی و مسکن محرومان در نکا افزود: مردم ما در طول انقلاب در جهاد نظامی و فرهنگی و علمی و اقتصادی مردانه ایستادند و خانواده شهدا و جانبازان با ایثار جان خود اقتدار آفریدند و مردم ما طی سالها عرصه جهاد را گرما بخشیدند در مازندران و باید قدردان این حضور و فعالیت بود.

وی گفت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف است که در زمینه امنیت مردم، جهادعلمی و پژوهشی انجام و امروز در عرصه جهاداقتصادی اقدامات خوبی در محرومیت زدایی، آموزش درعرصه های مختلف، ساخت خانه محرومان، کمک به تولید و… کرد.

بابایی اظهار کرد: ۶۵۱هزار و ۳۹۷ نفر در عرصه رزم اقتصادی از طلبه و کارگر و پزشک و مهندسان کمک کار بوده و ۲۵هزارکارگاه شغلی ایجاد و ۴۰هزار نفر شغل در قالب کارگاه کوچک و زودبازده ایجاد شد.

وی گفت: ۲۰۰ واحد از ۶۴۶ واحد خانه محروم امسال، امروز با ۱۰میلیارد تومان افتتاح می شود و روز شنبه هم ۱۶۰۰پروژه را شروع می کنیم و در زمان بندی شش ماهه تحویل می شود، همچنین ۱۲۰ پروژه محرومیت زدایی با ۳۰ میلیارد تومان و ۵۰۰ جهیزیه با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان تحویل می شود.

وی یادآور شد: امسال هزار و ۵۰ پروژه را با ۵۰ میلیارد تومان با محوریت قرارکاه محرومیت زدایی در دست اقدام است.

بابایی با بیان اینکه اگر مسئولان ما از ابتدا تاکنون مردم را می شناختند و به مردم اعتماد می کردند هیچ مشکلی نداشتیم و گره ای نمی ماند، افزود: مردم سی سال آمدند و علی را تنها نگذاشتند و تبعیت مردم ما از ولی فقیه ، موجب بالندگی در عرصه های مختلف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.