پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک کشته و یک مجروح در تصادف در راه روستایی بالاده

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شامگاه روز گذشته جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ یک دستگاه خودروی پراید در جاده فرعی و روستایی تیلک به سمت روستای بالاده دچار سانحه شده و واژگون شد.

در این حادثه دهیار روستای بالاده و یکی از اعضای شورای این روستا به همراه خانواده خود به طرف روستای بالاده در حرکت بودند که به خاطر لغزندگی جاده اتومبیل دچار حادثه شده و واژگون شد.

متاسفانه فرزند خردسال آقای فخرالدین ساداتی بالادهی یکی از اعضای شورای روستایک بالاده در این سانحه جان خود را از دست داد.

راه روستایی روستای منتهی به روستای بالاده متاسفانه چند سالی است که به حال خود رها شده و توجهی به آن نمی شود. این راه روستایی با کوچکترین بارش باران و در زمستان با بارش برف دچار زندگی شده و عبور و مرور در این جاده را بسیار خطرناک می کند.

امیدواریم مسئولین بخش و شهرستان ساری هر چه زودتر این جاده را سامان داده تا دیگر شاهد این حوادث تلخ و ناگوار برای اهالی محترم روستاهای این منطقه نباشیم.

پایگاه خبری چهاردانگه این واقعه تلخ و بسیار دردناک را به خانواده مرحوم ساداتی و همچنین به اهالی روستای بالاده تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای دیگر مجروحین این حادثه شفایی عاجل را از خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.