پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک متر تراکم فروشی در نوشهر نکردیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا محسنی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره عملکرد شورای شهر و شهرداری نوشهر، عدم دخالت اعضای شورای شهر در امور اجرایی، جابجایی پرسنل و دخالت در امور کارشناسی از جمله کارهایی بود که شورا سعی کرد به آن پای بند باشد.

وی عدم تراکم فروشی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در سال جاری یک متر تراکم فروشی نکرده ایم و هیچ یک از معاملات بر اساس تهاتر و غیرنقدی نبوده است.

وی عدم انحراف بودجه‌ای را از دیگر اقدامات شایسته شورا و شهرداری در سال جاری بیان کرد و گفت: عدم تعریف پروژه خاص و جدید از دیگر دستور کار شورا و شهرداری بوده است.

محسنی یادآور شد: این درحالی پروژه پل ماشلک یکی از طرح‌هایی است که حتماً باید شروع شود و این پروژه سه سال بودجه عمرانی شهرداری را شامل می‌شود.

رئیس شورای شهر نوشهر تصریح کرد: برای اولینت بار پس از هفت سال بودجه پیش بینی شده شهرداری محقق شد و امسال تمام بودجه ۳۷.۶ میلیارد تومان جذب شده است.

رفائیل آزادیان عضو شورای شهر نوشهر نیز با بیان اینکه شاهد تحول خوبی در شهر هستیم گفت: عدالت منطقه‌ای در مناطق چندگانه در ارائه خدمات عمرانی و شهری و وجود همدلی برای سرانجام رساندن کارها امری ضروری است.

وی تصریح کرد: یک پروژه با یک نفر به سرانجام نمی‌رسد و تا همدلی اعضا نباشد تحقق آن امری غیرممکن است.

صادق شیرجنگ عضو شورای شهر نوشهر نیز احداث پارک آموزش ترافیک برای کودکان را از برنامه‌های آینده در شهر اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.