پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک مازندرانی رئیس کمیته استان های کوراش فدراسیون جودو ایران شد

مراسم معارفه سرپرست کوراش به همراه اعضای شورای راهبردی کوراش عصر روز گذشته در محل فدراسیون جودو و کوراش برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل مازند اسپرت، در این مراسم که با حضور صدیقه کعبی زاده نایب رییس بانوان  فدراسیون برگزار شد آقای رضا نصیری نژاد به عنوان سرپرست کوراش معرفی و حکم خود را از رحیم خدابخش سرپرست فدراسیون دریافت کرد.

 

سپس اعضای شورای راهبردی کوراش نیز احکام خود را دریافت کردند.

 

سرپرست فدراسیون جودو و کوراش در این مراسم با تاکید بر آینده خوب و درخشان کوراش گفت: خوشبختانه با حضور نخبگان و بزرگانی که در مدیریت فدراسیون جودو و کوراش هستند اوضاع این فدراسیون هر روز بهتر خواهد شد. بنده نیز تلاش می کنم از توان و تجربه خود و استفاده از تجارب بزرگان جودو در جهت رسیدن جودو و کوراش ایران به جایگاه واقعی خود بهره لازم را ببرم.

 

خدابخش افزود: کمیته ها برای ارائه کار مفید باید دارای استقلال باشند و از آنجا که کوراش از جمله رشته های مدال آور در بازیهای آسیایی است فکر کردیم اگر استقلال داشته باشد خروجی بهتری هم خواهد داشت.

 

خانم صدیقه کعبی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون جودو و کوراش  نیز در این نشست با استقبال ازاستقلال کوراش گفت: اتفاقا بانوان کشورمان در کوراش دارای استعداد و پتانسیل بالایی هستند و بنده هم بر این باورم که استقلال کوراش و حمایت فدراسیون می تواند به توسعه کمی و کیفی کوراش در بین بانوان بیانجامد.

سپس اعضای شورای راهبردی کوراش احکام خود را به قرار زیر دریافت کردند:

هیات رییسه:رشید خدابخش- فرشاد نجفی پور- محمدرضا نصیری نژاد- هوشنگ ولی پور- حسن روشنایی – کوروش خسرو یار- سید امیر خوش بین- محمدرضامینوکده-مسعودسلمان پور- محمدحسن مجلسی – محمدخانی اسفندآبادی- مجتبی کاویانپور
سرپرست: محمدرضا نصیری نژاد
دبیر: محمدحسن محجلسی
رییس کمیته داوران و مسابقات: محمدرضا مینوکده
رییس کمیته انضباطی: سیدامیرخوش بین

رییس کمیته امور استانها: مجتبی کاویانپور

رییس کمیته پشتیبانی: امید پور اسفندیار
مدیر تیم های ملی و سرپرست تیم ملی بزرگسالان: خسرو دلیر
سرمربی تیم ملی جوانان: رضا مهنان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.