پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یوسف نژاد: در خصوص انتقادات درباره سیل از انتقام جویی بپرهیزیم

0

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تمامی نیروهای مردمی، لشگری و کشوری که در مرمت و مهار سیل اخیر در مازندران تلاش کرده‌اند، گفت‌: با انصاف و عدالت قضاوت کنیم و از تسویه حساب‌های سیاسی و انتقام جویی به عنوان انتقاد خودداری کنیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ، بیان‌ کرد: موضوع سیل همه کشور را فرا گرفته است. این موضوع باید مورد توجه و عنایت همه  مردم، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه قرار گیرد. قضاوت‌ها باید با انصاف و عدل باشد. از تسویه حساب‌های سیاسی و انتقام جویی به عنوان انتقاد خودداری کنیم.

وی افزود: در شهرستان ساری و در استان مازندران سیل هشت شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است. با وجود این مشکلات و کمبود امکانات لازم می دانیم از فرمانداران ساری و میان دو رود، بخشداران حوزه انتخابی مدیران کل استانداری، معاونان و خود استانداران و شهرداری ساری، آتش نشانی، مدیریت بحران، مدیران کل بنیاد مسکن، جمعیت هلال احمر، آب و فاضلاب منطقه‌ای و شهری و روستایی، راه و شهرسازی، کشاورزی، نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی و از آقای طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و به خصوص از سپاه و بسیج و نیروهای مردمی تشکر کنم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این سیل عظیم باعث کشته شدن چندین نفر در استان‌های ساری، مازندران و میان دو رود شد. همچنین آسیب‌هایی به کشاورزان وارد کرد و دسترنج و اندوخته آنها را از بین برد و موجب شد عده‌ای بی خانمان شوند. دولت باید در اجرای مصوبات در خصوص سیل زدگان تسریع کند. کشاورزان و مردمی که خانه‌هایشان تحت تاثیر سیل قرار گرفته است منتظر اقدامات دولت هستند. از قوه قضاییه هم می‌خواهم در جهت تعقیب قضایی آنهایی که به بستر رودخانه‌ها تجاوز کرده‌اند اقدام جدی به عمل آورند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.