پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادواره سرداران و 225 شهید شهرستان میاندورود برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، نوزدهمین یادواره سرداران و 225 شهید شهرستان میاندورود امروز با حضور اسلامی استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و ایثارگران، مردم شهیدپرور میاندورود در گلزار شهدای روستای جامخانه برگزار شد.

محمد رضا غلامی، سرپرست فرمانداری میاندورود با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، گفت: مردم این خطه از استان مازندران همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس بسیار موثر بوده و این مردم شهیدپرور در مقابل توطئه‌های استکباری خواهند ایستاد.

وی افزود: شهرستان میاندورود در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره نقش آفرین بوده و تقدیم 225 شهید و هزاران جانباز و ایثارگر از این منطقه نمود بارزی از ولایتمداری و شهیدپروری مردمان این دیار است.

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز در این مراسم یادواره با اشاره به اینکه مردم ایران در فرآیند دفاع از ملت ایران نقش داشتند و افکار قدرت در جمهوری اسلامی ایران با مدد همین ملت سرافزار ایجاد شد، تصریح کرد: شهدا با آگاهی کامل و درک شریانات مخاطره آمیز عاشقانه پا به صحنه گذاشته و جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت ایران اسلامی در منطقه قابل احترام و ستودنی است، گفت: این قدرت بازدارنده برای استکبار جهانی دردسر شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استکبار جهانی ایران را بی ثبات ساز در منطقه قلمداد کرده و با شیوه‌های گوناگون برنامه‌های متنوع چند لایه خود را اجرا کرده است، تصریح کرد: امروز ظرفیت‌های ارزشی و تفکر مقاومت ملت ایران در جهان ستودنی شده است.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال تفکر خطرپذیری از ایران برای کشورهای دیگر هستند، گفت: ایران اکنون از ارکان قدرت در عرصه‌های علمی، تکنولوژی و فناورانه شده است.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.