پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادمان شهدای گمنام نوشهر در مرحله ساخت است

0

علی امانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در فراخوان طراحی یادمان شهدای گمنام حدود ۴۷ نفر از مناطق مختلف کشور شرکت کرده اند افزود: طرحی از همدان برگزیده این فراخوان شد و اکنون در مرحله برآورد اعتبار و ساخت طرح قرار داریم.

وی اظهار داشت: این المان و طرح، خاص بوده و ریزه کاری های خاصی دارد و پیش بینی می شود که ساخت آن سه تا چهارماه طول بکشد.

شهردار نوشهر همچنین درباره میدان کپورچال و لیتنگان نیز گفت: میدان لیتنگان در حوزه راهسازی و کمربندی روگذر – زیرگذر قرار دارد که باید به کمربندی نوشهر – چالوس وصل شود و طرح اصلاح هندسی میدان لتینگان در سال های قبل در شورای ترافیک استان مصوب و براین اساس، جدول کاری میدان انجام شد.

وی ادامه داد: در دوره گذشته یک پیاده رو در داخل میدان اجرا شد و طرح های متعددی درباره میدان در دوره قبل مطرح شده بود ولی تاکنون طرحی برای اجرا در شهرداری وجود ندارد.

شهردار نوشهر همچنین درباره طرح گردشگری کپورچال با اشاره به اینکه آزادسازی حدود چهار کیلومتر از نوار ساحلی منطقه، یک کار ماندگار و باارزش است افزود: در اجرای پروژه، منابع طبیعی طبیعی معتقد است باید برای بهره برداری مجوز گرفته شود.

امانی یادآور شد: منابع طبیعی استعلام هایی به ما داده تا از دستگاه های مختلف بگیریم و عنوان کرده تا زمانیکه زمین مورد نظر اجاره نشود، نمی توان کاری در آن انجام داد.

وی با اشاره به اینکه استعلام سازمان بنادر ۲۷ آیتم دارد و تهیه آن سال های سال طول می کشد تصریح کرد: می طلبد که در شهرستان اجماعی با محوریت فرماندار و دادستان برای اجرایی شدن طرح گردشگری در کپورچال صورت گیرد.

شهردار نوشهر یادآور شد: نیاز است تا مجوزی صادر شود تا برای استفاده عموم از طرح گردشگری، اجازه اجرای طرح در کپورچال داده شود و در این راستا از فرماندار و دادستان محترم یاری می طلبیم.

وی جدول کاری، خیابان کشی، ساخت مسجد و مغازه و طرح های تفریحی و گردشگری را از جمله برنامه ها در طرح نمونه گردشگری کپورچال بیان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.