پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«یادمان‌»ها یادمان می‌دهند شهدا چگونه ایستادگی کردند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،️ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: در آستانه سال نو  و شروع فصل جدیدی از سال برای مردم هستیم و مردم نیز سال نو را در مکانی که رزمندگان دفاع مقدس در اینجا لحظات به‌یادمادنی برای میهن عزیز خلق کردند، شروع می‌کنند.

وی گفت: حضور مردم عزیز در این یادمان‌ها به چند منظور است؛ یکی اینکه بدانیم غیرت دینی، ایثار و دیانت رزمندگان برای چه بود و آیا این ویژگی‌ها متعلق به دفاع مقدس است و یا این غیرت و دلدادگی و ایثار و جهاد می‌تواند در تمام ابعاد انقلاب اسلامی و در همه عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نمود داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: حضور در این یادمان‌ها و رسیدن به آنچه که شهدا، جانبازان و رزمندگان در این شرایط سخت حضور پیدا کردند، یک رهاورد بسیار خوبی برای آحاد مردم دارد.

این مسؤول اضافه کرد: اینجا هرکسی به نوعی براساس دلدادگی خود، یکی پیدا کردن آثار شهدا، دیگری برای فرزند شهیدش، بعضی هم برای غیرت دینی مملکت، ایثارگری جانبازان  و… در این مناطق  حضور پیدا کرده و مشاهده می‌کنند رزمندگان چگونه و با چه وسیله‌ای از این میهن دفاع کردند.

مسلمی یادآور شد: اگر ما در هشت سال با دست خالی و با غیرت دینی و ایمان توانستیم از ممکلت دفاع کنیم  پس می‌شود با غیرت دینی و باایمان و ارزش‌های والای اسلامی خیلی از آسیب‌های امروز جامعه که توسط دشمنان رقم می‌خورد را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه آن درسی که باید در این یادمان‌ها یاد بگیریم این است غیر از ایستادگی و غیر از دلدادگی و عشق به شهدا نیست، تصریح کرد: شهدا در این اروند خروشان دل به دریا زدند، رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در این اروند حضور پیدا کرده و با غیرت دینی و عشق به امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه کربلا امروز جوانان، زنان و مردان و غیرت‌مندان ایرانی در این سرزمین‌ها و یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بردارند، افزود: با وجود همه مشکلات و سختی‌ها که در کشور است، همه آنها که دل در گرو انقلاب دارند، در این صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند؛ چرا که راه و خون شهدا تضمین‌کننده انقلاب و برطرف‌کننده آسیب‌ها در جامعه است.

این مسوول اضافه کرد: مردم در این یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و اینجا یاد می‌گیرند که کشور را در مقابل آسیب‌ها  مصون نگه دارند و ایران عزیز استوار و پایدار و با عزت در منطقه سربلند باشد.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.