پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفت گو با سروان محمد راعی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با جناب سروان محمد راعی خناری فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه گفت و گو نمودیم.

0

 

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با جناب سروان محمد راعی خناری فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه گفت و گو نمودیم.

IMG_6014

 

چهاردانگه نیوز: جناب آقای سروان راعی هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و همکاران سختکوش شما در بخش  چهاردانگه تبریک عرض می نمایم و از اینکه وقت خودتان را به پایگاه خبری چهاردانگه ساری اختصاص دادید بسیار ممنونم

چهاردانگه نیوز: به عنوان اولین سوال ،اهم فعالیت تان را در مدت مسولیت فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه بفرمایید؟

 

من هم از پایگاه خبری چهاردانگه ساری به خطر فرصتی که در اختیار بنده قرار داد ممنونم  و همچنین هفته نیروی انتظامی را به همکارانم  و عموم مردم بخش چهاردانگه تبریک عرض می نمایم.

 

در بخش چهاردانگه یک کلانتری که در مرکز بخش  و دو پاسگاه انتظامی در تلمادره وروستای  اروست مستقر می باشد.  خوشبختانه در بخش چهاردانگه مشکل امنیتی به هیچ عنوان وجود ندارد. در مدتی که اینجانب در بخش مسولیت دارم تمام سرقت هایی که انجام شده کشف و افراد تحویل قضایی شده اند و اموال مسروقه به صاحبان  برگشت نموده است.

 

چهاردانگه نیوز: در مورد ایست و بازرسی تلمادره پاسگاه انتظامی انتقادات فراوانی صورت گرفته است در این مورد هم توضیح بفرمایید؟

 

تلمادره نقطه وردوی به استان مازندران و بخش چهاردانگه می باشد . ایست و بازرسی پاسگاه تلمادره مصوبه قانوی می باشد تا ورودی مواد مخدر و… کنترل شود تا امنیت مردم استان حفظ شود.

 

از موقعی که ایست و بازرسی تلمادره شروع به کار نموده ، سرقت به خصوص در دهستان پشتکوه به صفر رسیده است.

 

چهاردانگه نیوز: اقداماتی در مورد استقرار پاسگاه انتظامی در گرماب انجام شده است؟

 

مصوبه استقرار پاسگاه انتظامی در گرماب صادر شده و یک قطعه زمین برای استقرار آن تهیه شده است و منتظر  بودجه هستیم  تا احداث پاسگاه عملیاتی شود .

 

چهاردانگه نیوز: در پایان هر مطلبی دارید بیان نمایید؟

 

در پایان از همکاران سخت کوشم در منطقه تشکر نموده و مجددا هفته نیروی انتظامی را به آنها تبریک عرض می نمایم که شبانه روزی مشغول خدمت هستند تا برای مردم ایجاد امنیت نماید. یکی از نیاز های اساسی بشر امنیت می باشد و تمام فعالیت های دیگر با بودن امنیت معنا پیدا می کند.

 

به مردم فهیم بخش چهاردانگه قول می دهم من و همکارانم تمام تلاش خودمان را برای حفظ امنیت و آرامش منطقه  بکار خواهیم برد و از همراهی آنها با نیروی انتظامی بخش کمال تشکر دارم.

 

چهاردانگه نیوز: جناب سروان راعی از اینکه وقت تان را به ما اختصاص دادید سپاسگزارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.