پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار

0

سالن ورزشی شهدای انار مرز در آئینی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، کمال رستمعلی فرماندار شهرستان جویبار، قبادی شهردار ساری، اتقایی رئیس ورزش و جوانان جویبار و جمعی دیگر از مسئولان، سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز به بهره برداری رسید.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین بهره برداری از این سالن ورزشی، گفت: اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و همکاری و همت اهالی روستا نیز در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه تاثیر گذار بود.

او افزود: با توجه به اینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است را قبل از سال شروع کرده ایم.

رجبی گفت: ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

او با بیان اینکه به مردم بدهکاریم، افزود: جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: از زمان روی کار آمدن رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

او ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

عملیات ساخت سالن ورزشی روستای انارمرز جویبار از سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.