پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گشایش دومین شعبه بانک پارسیان در شهرستان بابل

0

شعبه شریعتی بانک پارسیان در شهرستان بابل با حضور رییس شورای شهرستان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران شهرستان و همچنین مدیر امور شعب، مدیر برنامه‌­ریزی و توسعه بازار و مدیر پشتیبانی بانک پارسیان افتتاح شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، فیروزپور رییس شورای شهرستان بابل در مراسم گشایش شعبه شریعتی این بانک گفت: گشایش دومین شعبه بانک پارسیان در این شهرستان، نشان‌دهنده ظرفیت بالای اقتصادی این منطقه است.

وی اظهارکرد: این بانک خدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی به تولیدکنندگان و مردم  شهرستان ارائه می‌­کند و در این خصوص عملکرد بسیار خوبی دارد و جز بهترین بانک‌­های خصوصی کشور است.

رییس شورای اسلامی شهرستان بابل با اشاره به تعداد نزدیک پنج هزار شاغل در بانک پارسیان و اشتغال‌زایی این بانک، بیان کرد: من به نیابت از همه مردم شهرستان بابل از مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک پارسیان تقدیر و تشکر می­‌کنم.

پارسافرد، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک پارسیان با اشاره به حضور این بانک در بیش از ۳۰۰ منطقه کشور برای ایجاد ارزش افزوده برای فعالان اقتصادی خاطرنشان کرد: به قطع یقین حضور بانک پارسیان در خیابان شریعتی بابل هم مصداق همین موضوع است .

وی با بیان اینکه زنجیره خدمات بانک پارسیان کامل­‌ترین زنجیره خدمات در حوزه مالی و بانکی در کشور است، افزود: اگر بخواهم به وجه تمایز خدمات بانک و نمونه‌­های آن اشاره کنم، می­‌توان به تسهیلاتی که بانک به پذیرندگان دستگاه­‌های کارتخوان می‌دهد، اشاره کرد.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک پارسیان، بیان کرد: مشتریانی که از دستگاه­‌های این بانک استفاده می­‌کنند و منابع آنها در حساب­‌های بانک رسوب دارد، این پذیرندگان می‌توانند از تسهیلات بانک پارسیان با  نرخ ۱۸ درصد استفاده کنند.

وی افزود: مشتریان خوش‌حسابی که تسهیلات یک جای خود را زودتر از موعد و  تسهیلات تدریجی را دقیقا در زمان بازپرداخت خود پرداخت کنند، مشمول تخفیف می‌­شوند.

خلیل‌پور مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز در این مراسم گفت: بانک پارسیان به عنوان بانکی مشتری‌مدار و خوشنام در صنعت بانکداری توانسته است به عنوان یک سوپرمارکت مالی، انواع خدمات بانکی نوین را به مردم و فعالان اقتصای ارایه و برای روتق تولید و کسب‌وکار کشور نقش موثری ایفا کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.