پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش لحظه‌به لحظه‌ از جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی در کیاسر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز شنبه نهم شهریورماه 1398 قرار است جلسه هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر کیاسر در محل ساختمان شهرداری این شهر برگزار شود. پایگار خبری چهاردانگه‌ بنا به رسالت خبری اقدام به پوشش لحظه به لحظه این نشست خواهد کرد.

کیاسر از سال 72 به صورت رسمی در تقسیمات کشوری به عنوان شهر خطاب می شود، و تاکنون 6 شهردار داشته همان طور که در تصویر ملاحظه می‌کنید تصاویر شهرداران دوره‌های گذشته بر دیوار ساختمان شورای‌شهر این چنین نقش بسته!

میثاق‌نامه‌ شورای شهر کیاسر

 

17:40 قرار بود جلسه راس ساعت 17 آغاز شود، مطابق سنت دیرنه جلسات در کشورمان بیشتر اوقات با تاخیر نیم تا یک ساعت برگزار می‌شود. تا کنون جلسه آغاز نشده است.

18:05 قرار است پشت این درهای بسته تصمیماتی گرفته شود که سرنوشت یک شهر به آن گره خورده، مردم از منتخبین خود در شورای اسلامی شهر انتظار دارند ضمن احترام به سلایق مختلف در آرامش و بدور از حاشیه‌ هیئت‌ریسه جدید را انتخاب کنند.

18:18 تا دقایقی دیگر جلسه با حضور جعفری بخشدار چهاردانگه، همچنین 5 عضو منتخب مردم آقایان موسوی، سعیدی، یوسفی، ابراهیمی و رضایی کلانتری آغاز خواهد شد.

18:38 بخشدار چهاردانگه در ابتدای جلسه با گرامی‌داشت ماه محرم به برگزاری نشست اعضای شورای شهر کیاسر اشاره کرد و گفت گفت: این جلسه ی فوق العاده ی هیئت رئیسه جدید برای سال سوم است.

18:40 ابراهیمی رئیس شورای کیاسر نیز در این نشست گفت: جلسه ی روز چهاشنبه به منظور رایزنی بیش تر نیمه‌کار ماند و ما امروز با مشورت بیشتر به دنبال اتخاذ تصمصماتی هستم. امیدواریم اتفاقات امروز به خیر و صلاح شهروندان باشد.

18:43 موسوی دیگر عضو شورای شهر کیاسر در سخنانی از جمع‌بندی اعضا برای ریاست خود بر شورای شهر کیاسر خبر داد. وی افزود چون اکثر اعضا موافق بودند من خودم را کاندیدا ریاست شورای شهر اعلام می‌کنم.

18:45 معین رضایی کلانتری در سخنانی نیاز اصلی شورا و شهر را اتحاد دانست. وی گفت: بر همین اساس ما ابتدا از آقای سعیدی در خواست کردیم کاندیدای ریاست شوند، ایشان نپذیرفتند، سپس از آقای موسوی درخواست کردیم و اکنون خوشحالیم ایشان قبول کردند تا خودشان را در معرض این امتحان قرار دهند.

18:47 سعیدی دیگر عضو شورا نیز در سخنانی گفت: از برادرمان آقای رضایی تشکر می‌کنم که با رویکرد تعاملی به آقای موسوی رسیدند. کار شورا تا اینجا به وسیله‌ی دکتر ابراهیمی پیگیری شد. البته شورا دچار چالش‌هایی بود. من انتقادات خودم را در رسانه‌ها اعلام کردم . اما اکنون از این فضا عبور می‌کنیم. ما نیز از آقای موسوی به عنوان ریاست شورا حمایت می‌کنیم.

18:50 سعیدی افزود: بنا بر عهد و پیمانی که ما 5 نفر بستیم آقای موسوی ریاست شورای شهر را به عهده خواهند گرفت و انشاالله جو حاکم که به نوعی نامیدی از آن حس می‌شد را کنار می گذاریم و به سوی همگرایی بیشتر پیش می‌رویم.

18:52 گزارش خبرنگار ما از جلسه شورای شهر کیاسر حاکی از آن است؛ بعد از قطعی شدن ریاست سید حسن موسوی، آقایان یوسفی و سعیدی برای نائب رئیسی کاندید شدند.

 

18:55 بر اساس آرای اتخاذ شده آقای سعیدی با سه رای از مجموع پنج رای به عنوان نائب رئیس شورای شهر کیاسر انتخاب شد. گفتنی است هیچ کدام از سه عضو، باقی مانده برای منشی شورا کاندیدا نشدند.

 

19:01 گفتنی است در پایان معین رضایی کلانتری با رای کامل اعضا در سمت منشی شورا ابقا شد. رضایی گفت: به شرطی سمت منشی را می‌پذیرم که اختیارات کافی داشته باشم.

19:04 همچنین روح الله یوسفی در رقابت با معین کلانتری با اخذا سه رای از مجموع پنج رای به عنوان سنخنگوی شورای شهر کیاسر انتخاب شد.

19:08 بخشدار چهاردانگه در پایان این نشست ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر بابت برگزاری انتخابات بدون حاشیه گفت: اعضای شورا که با وحدت و همدلی توانستند به کرسی‌های پیش بینی شده دست یابند. وی خطاب به موسوی گفت: نمی‌خواهیم آرمان‌گرایانه نگاه کنیم اما این توانمندی در تیم شورا وجود دارد که پله پله کیاسر را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک کنند.

19:14 موسوی رئیس جدید شورای شهر کیاسر در خاتمه ازاعتماد اعضای شورا تشکر کرد و گفت: چیزی که ما را دلگرم می‌کند پشتیبانی همکاران است. امیدواریم با حضور شهردار و بخشدار و سایر مسئولین زمینه خدمت بیشتر به کیاسر فراهم شود.

19:16 یوسفی سخنگوی شورای شهر جدید کیاسر در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت: اختلاف نظرها در همه ی فضا ها هست و در سال ها آینده هم خواهد بود. نظر اکثریت اعضا مهم است. اقلیت باید نظر جمع را بپذیرد. وی ادامه داد: اگر در پی همدلی هستیم وقتی سر یک موضوعی تصمیمی گرفته شد. اهمه باید به آن احترام بگذاریم.

19:20 سید حسن موسوی رئیس جدید شورای شهر کیاسر در حاشیه این جلسه با تشکر از پوشش مناسب پایگاه خبری چهاردانگه ( چهاردانگه نیوز ) گفت: ما خواهان همراهی رسانه‌ها هستیم.‌ آن‌ها همراه ما باشند و کمک‌مان کنند، اساس کار من تعامل با همه‌ی دوستان است.

….

پایان جلسه

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.