پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری میزبانی شونیشت چهاردانگه در جشنواره روستادرشهر ( ۲۲ تصویر )

شب سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ برنامه شونیشت محلی با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شب سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ برنامه شونیشت محلی با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد.

 

در این برنامه شونیشت محلی بخش های چهاردانگه، مرکزی و کلیجانرستاق اجرای میزبان شونیشت بودند که با تدارک دیدن برنامه های فرهنگی و هنری متنوع شب شادی را برای حاضران در مراسم رقم زدند.

 

برنامه های از قبل شعرخوانی، موسیقی محلی، پخش کلیپ، سخنرانی، معرف بخش چهاردانگه و مرکزی و کلیجانرستاق و … در این برنامه شونیشت محلی اجرا شد. این برنامه از ساعت ۲۱ آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ دقیقه ادامه داشت.

 

عکاس: عین الله آزموده

                    

 

4 نظرات
  1. a.s می گوید

    از گرفتن این جشنواره چه نتیجه ایی حاصل شد.
    گرفتن جشنواره های بی هدف ، که هیچ سودی برای مردم ندارد.

  2. کیاسری می گوید

    از نظر این کاربر عزیز خیلی ناراحت شدم. ضمن احترام به عقیده این دوست عزیز باید عرض کنم که خداوند انسانها را موجودی اجتماعی خلق کرد و آنها را با فرهنگها و علایق و خصوصیات مختلف قرار داد تا بهتر همدیگر را بشناسند. حداقل مزیت چنین جشنهایی دید و بازدیدهای افراد نسبت به همدیگر است.تازه با این جشنها که اغلب هنرمندان ومسولین فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقشار مختلف مردم حضور دارند دارای نشاط خاصی بوده و به پیشبرد و غنای فرهنگی اجتماع کمک شایانی مینماید.البته بحث در این خصوص زیاد است که متاسفانه در این مقال نمیگنجد. این حقیر به سهم خودم از تمامی دست اندرکاران و افراد شرکت کننده در این جشن تشکر مینمایم. به امید رواج فرهنگ ناب ایرانی در سراسر گیتی. یاعلی.

  3. اشرف نژاد می گوید

    سلام نتیجه اش معرفی چهاردانگه صنایع دستی منطقه تبادل اطلاعات مناطق مختلف وبوجود آوردن ساعاتی شاد برای شرکت کنندگان

    1. null می گوید

      با سلام سرکار خانم / آقای اشرفنژاد
      متاسفانه بعضی از این مراسم ترویج در خصوص عفاف و حجاب مردم منطقه نبوده و ثانیاً دو کودکی که برای مراسم عروسی در نظر گرفته شده اند این هم خارج از شئون اخلاقی و عرفی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.