پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری مراسم قلک شکنی موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع)

مدیر موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) در این باره به خبرنگار ما گفت: بعدازظهر روز گذشته ( سه شنبه 12 خرداد 1394 ) طبق اعلام قبلی اولین مراسم قلک شکنی به منظور کمک به افراد مستمند و اهداف خیر خواهانه در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهر کیاسر برگزار شد.

1

 

خانم علیزاده مدیر موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، از برگزاری مراسم قلک شکنی موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه خبر داد.

 

مدیر موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) در این باره به خبرنگار ما گفت: بعدازظهر روز گذشته ( سه شنبه 12 خرداد 1394 ) طبق اعلام قبلی اولین مراسم قلک شکنی به منظور کمک به افراد مستمند و اهداف خیر خواهانه در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهر کیاسر برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این روز و با کمک اهالی چهاردانگه و افراد خیر مبلغ پنج میلیون و پانصد هزار تومان پول نقد و تعداد 11 تخته فرش که این تعداد فرش توسط آقای حاج عبدالله حسنی از تهران به نیازمندان اهدا شد

 

علیزاده در ادامه یادآور شد: علاوه بر کمک های ذکر شده یک قطعه زمین برای احداث ساختمان موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه توسط برادران پور شریعه، برای اهدای فاتحه نثار مرحومه حاج رقیه شریفی به این موسسه اهدا شد.

 

وی در مورد حضور اقشار مختلف چهاردانگه در این مراسم گفت: در این مراسم مسئولان بخش چهاردانگه از جمله امام جمعه ، بخشدار ، نماینده فرمانده بسیج کیاسر و تعدادی از اهالی بخش چهاردانگه حضور داشتند.

 

وی با گلایه از برخی از مسئولین به خبرنگار ما گفت: متاسفانه ما حدود 250 نفر از کسبه چهاردانگه ای بازار و مسئولان را برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودیم که متاسفانه تعداد زیادی از این عزیزان در این مراسم حضور نیافتند.

 

مدیر این موسسه خیریه با انتقاد از عدم حضور آقایان در این مراسم گفت: نقش بانوان در این مراسم خیریه بسیار چشمگیر بوده که از آنها بابت تمام کمک و مساعدت و حضورشان کمال تشکر را داریم.

 

وی در مورد اقدامات انجام شده موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه گفت: از زمان راه اندازی این موسسه خیریه تا کنون این موسسه به 24 زوج جوان جهیزیه اهدا کرده است، همچنین این موسسه با کمک چند تن از خیرین تعداد 25 جهیزیه برای مراسم آبشار عاطفه ها که روز 9 خرداد 1394 در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد اختصاص داده ایم.

 

خانم علیزاده ادامه داد: تعداد 24 نوعروس دیگر در انتظار تامین جهیزیه از طرف این موسسه خیریه هستند که هزینه ی آن از مراسم قلک شکنی و گلریزان روز گذشته و همچنین از منابع دیگر تامین خواهد شد. همچنین تعداد 8 خانوار از خدمات این موسسه برای انجام اموراتی مانند خرج دفن و مجالس ختم و عروسی و … بهرمند شدند.

 

IMG_2938

IMG_2921

IMG_2932

IMG_2923

IMG_2951

IMG_2906

IMG_2922

IMG_2930

IMG_2945

IMG_2949

IMG_2952

IMG_2942

IMG_2980

IMG_2978

IMG_2958

IMG_2989

IMG_3000

IMG_2988

 

عکاس: مجتبی ذوالفقاری

 

 

1 نظر
  1. kiasari می گوید

    رأی به شما ندادیم خانم علیزاده، ولی بیشتر از رأی گرفتگان برای چهاردانگه فعالیت میکنید. با تشکر فراوان از زحمات شما.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.