پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری راهپیمایی روز قدس در کیاسر

مردم ولایتمدار شهر کیاسر و بخش چهاردانگه، همزمان با مردم سراسر کشور و جهان اسلام، امروز ( جمعه 18 تیرماه 1394 ) با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

2

 

قدس، قبله نخستين و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن ميليون‏ها آواره فلسطيني است كه استكبار جهاني آن سرزمين را از دست ساكنانش خارج ساخت و تحت سلطه نيروهاي اشغالگر قدس قرار داد.

 

از همان نخستين سال‏هاي اشغال پاره تن اسلام، با مقاومت فلسطينيان و اعتراض مسلمانان و ديگر انسان‏هاي آزاده جهان، نهضت مقابله با اسرائيل و حمايت از فلسطين مظلوم شكل گرفت. با پيروزي انقلاب اسلامي، ملت مسلمان ايران به ويژه پس از صدور پيام تاريخي امام امت در سال 1358 مبني بر نام‏گذاري آخرين جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس، مسئله آزادسازي فلسطين از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‏هاي خويش قرار داد. از اين رو، همه ساله، روز قدس را به روز فرياد كشيدن بر سر ستم‏كاران تاريخ و به لرزه درآوردن پايه‏هاي سست رژيم اسرائيل تبديل كرده است.

 

مردم ولایتمدار شهر کیاسر و بخش چهاردانگه، همزمان با سراسر کشور و جهان اسلام، امروز ( جمعه 18 تیرماه 1394 ) با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

 

IMG_3881

IMG_3891

IMG_3908

IMG_3915

IMG_3922

IMG_3928

IMG_3935

IMG_3943

IMG_3946

IMG_3954

IMG_3955

روز قدس94 (8)

عکاس: مجتبی ذوالفقاری

 

 

2 نظرات
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    درود بر مردم با بصیرت شهر کیاسر

  2. اسماعیل توبه بالادهی می گوید

    سلام ودرود بر مردم ولایی وهمیشه درصنحه وبا بصیریت چهاردانه وکیاسر وهمچنین از اقای نظری انتظار ثبت گزارش راهپیمایی باشکوه وپرشعورروز قدس مردم ولایی وخستگی ناپذیر روستاهای پنچ پاره ده بالاده ,قلعه,پایین ده,وواوسر را داشتیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.