پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه بانوان در کیاسر

به مناسبت میلاد فرخنده و بزرگ هشتمین اختر تابناک ولایت، امام علی ابن موسی الرضا (ع) در روز سه شنبه مورخ ۳ شهریور ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ جشنی ویژه بانوان برگزار شد.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، به مناسبت میلاد فرخنده و بزرگ هشتمین اختر تابناک ولایت، امام علی ابن موسی الرضا (ع) در روز سه شنبه مورخ ۳ شهریور ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ جشنی ویژه بانوان برگزار شد.

 

این مراسم جشن به همت موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه و در مسجد صاحب الزمان (ع) شهر کیاسر با حضور بانوان محترم چهاردانگه ای برگزار شد.

 

خانم علیزاده، مدیر موسسه  خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) بخش چهاردانگه ضمن تشکر ویژه از بانوان محترم چهاردانگه ای برای حضور پرشور و با شکوهشان در این مراسم جشن به خبرنگار ما گفت: در این همایش جوایز و هدایای قرعه کشی مسابقه کتاب « هفت آسمان جوانی » شماره ۹ ( لینک خبر ) که در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود به برندگان این مسابقه که در این مراسم جشن حضور داشتند اهداء شد.

 

مدیر موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه در ادامه گفت: در این همایش به برکت نام مبارک هشتمین امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به بانوانی که در این مراسم حضور داشته و نام همسر و یا فرزندشان رضا بوده است به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

 

خانم علیزاده ادامه داد: به پاس تلاش و همکاری نوجوانان عزیزی که در این مدت با موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه همکاری داشتند به چهار تن از آنها به نام های: مهدیه علیزاده ، فاطمه فولادی ، علی زمانپور و مهدیه صالحی هدایایی تقدیم و از آنها بابت همه ی تلاش و همکاریشان با این موسسه تقدیر شد.

 

خانم علیزاده یادآور شد: کلیه ی هزینه ی پذیرایی، جوایز و هزینه ی برگزاری این مراسم جشن را آقای سید احمد شجاعی کیاسری، فرزند مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری متقبل شده است که از این بابت از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

 IMG_5548 IMG_5558

IMG_5590

IMG_5599

IMG_5631

IMG_5543

IMG_5605

 

عکاس: فاطمه اشرف نژاد

 

2 نظرات
  1. azad می گوید

    سرکار خانم علیزاده از زحمات شما و همه همکاران موسسه مردم نهاد شما ممنون و سپساگزاریم.

  2. م کیاسری می گوید

    انشالله خداود اجرتان دهد و خداوند پدر بزرگوار شما را رحمت کند اقای شجاعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.