پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در کیاسر

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ در مصلی امام خمینی (ره) در شهر کیاسر برگزار شد.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵  در مصلی امام خمینی (ره) در شهر کیاسر برگزار شد.

 

در این همایش مادران به هماره نوزدان و دیگر بانوان برای طفل شش ماهه ابا عبدالله الحسین (ع) نوحه خوانده و اشک ریختند و یاد حضرت علی اصغر (ع) ۷۲ تن از شهدای دشت کربلا را زنده نگه داشتند.

 

خانم آهنگری کیاسری تصاویر این همایش را برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کرده است.

 

 

عکاس: شیما آهنگری کیاسری

 

 

 

2 نظرات
  1. کشاورزیان می گوید

    سلام خانم آهنگری عکس های بسیار حرفه ای و جالبی تهیه کردید و در سایت ۴دانگه قرار دادید. می خواستم ببینم امکانش هست عکس های دوقلوها را برای بنده ارسال کنید. ما از دامغان دیروز میهمان ما بودیم.
    ایمیل:
    makeshavarzian@ut.ac.ir

  2. کشاورزیان می گوید

    سلام به همه اهالی چهاردانگه
    ما دیروز جمعه بر حسب اتفاق میهمان اهالی خوب کیاسر بودیم و در همایش شیرخوارگان حسینی این شهر هم حضور داشتیم و همچنین در یکی از محله ها کیاسر هم به صرف نهار میزبانی خوبی از ما به عمل آمد. بنده به عنوان یک مسافر که در برنامه سنتی شهر شما شرکت کردم فقط می خواستم تشکر ویژه ای از میهمان نوازی شما داشته باشم و این نکته را هم بگوییم که آداب و رسوم سنتی کیاسر بسیار جالب و زیبا می باشد و امیدوارم جوانان این منطقه هم همچنان پایبند این رسوم سنتی با اصالت و پرمحتوا باشند و به این آداب و رسومشان افتخار کنند
    موفق و پیروز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.