پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گردهمایی روحانیت مازندران با حضور حجت‌الاسلام قرائتی برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، گردهمایی بزرگ علما، ائمه جمعه و جماعات مازندران شامگاه جمعه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولان استانی و جامعه روحانیت استان در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز اول وقت باید در جامعه بیشتر ترویج شود اظهار داشت: نقش علما و روحانیت در احیای این فریضه مهم دینی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شورای اقامه نماز مازندران در ساری برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در احیای فریضه نماز در جامعه دینی نقشی موثر داشته و دارند.

آیت‌الله نورالله طبرسی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه گردهمایی مبلغان قرآن و عترت برای استان برکات موثری دارد گفت: قرآن در قبل انقلاب بسیار مورد توجه نبوده و جلسات تفسیر قرآن پررنگ نبوده است.

وی با بیان اینکه بعد انقلاب مبانی قرآنی و تفسیر آیات وحی توسط علمای دین بسیار با اهمیت شده است افزود: بنی‌امیه در طول تاریخ اسلام مانع از تفسیر صحیح آیات قرآنی برای مردمان مومن عصر پیامبران دینی شده بودند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.