پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گازرسانی به تمام روستاهای منطقه چهاردانگه ساری

1

بخشدار بخش چهاردانگه ساری گفت: کار گازرسانی به تمام روستاهای منطقه چهاردانگه ، تا آبان ماه امسال به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مرتضی جعفری افزود: منطقه چهاردانگه دارای 107 روستا است که 45 روستا به شبکه گازرسانی متصل شدند و کار علمک گذاری به 20 روستا هم به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه همه روستاهای این منطقه به شبکه داخلی لوله کشی وصل شدند افزود: امیدواریم تا قبل از شروع فصل سرما ، گازرسانی به تمام روستاهای منطقه چهاردانگه تمام شود و مردم زحمتکش این منطقه بتوانند از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

بخش چهاردانگه یکی از بخش‌های شش‌گانه شهرستان ساری در استان مازندران است که شهر کیاسر مرکز این بخش است.

بخش چهاردانگه که دارای حدود 30 هزار نفر جمعیت است و در مسیر جاده ساری به سمنان واقع شده دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی است و همه ساله مسافران زیادی از این منطقه بازدید می کنند.

 

1 نظر
  1. سعید می گوید

    تا پایان ابان ماه خیلی دیر است چون بعد از نصب کنتور زمان قبول پیمانکار برای لوله کشی گاز داخل منازل است که اطمینان دارم تا شرکت گاز مناقصه بذاره و شرکتی در مناقصه قبول بشه برای لوله گذاری داخل منازل خودش میشه پایان سال اگر میشد الان بخشدار چهار دانگه با شرکت گاز هماهنگی میکرد برای معرفی پیمانکار جهت لوله کشی منازل خیلی خوب بود که حداقل کار در این مدت انجام شود اگر اطلاع رسانی شود به مسول مربوطه نهایت تشکر و قدردانی را این حقیر دارد با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.