پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کیاسر هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است

شهردار کیاسر با بیان اینکه شهرکیاسر بعد از 22 سال هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است ، اظهارکرد : با وجود ظرفیتهای گردشگری منطقه ، مسافران بدون توجه از کنار آن عبور می کنند.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، خلیل الله انتظاری در گفتگو با خبرگزاري مهر با تاکید بر اینکه شهر کیاسر از ورودی های مهم استان محسوب می شود، گفت : امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم این شهر را از مسیر مسافران به مقصد تبدیل کنیم.

 

انتظاری یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری کیاسر برای توسعه آن را ساماندهی ورودی شهر دانست و افزود: عریض شدن جاده ، ایجاد مراکز تفریحی و توریستی ، ساخت دو باند ویژه کالسکه و دوچرخه و نصب آلاچیق در پیاده رو از جمله برنامه های ما برای ساماندهی ورودی شهرکیاسر است.

وی همچنین از چاپ کتاب سیمای گردشگری کیاسر خبرداد و گفت: اکنون در حال عکسبرداری از مناطق بکر و حیات وحش منطقه چهاردانگه هستیم تا با چاپ این تصاویر ، گردشگران با این مناطق بیشتر آشنا شوند.

 

شهردار کیاسر به توسعه فضای سبز اشاره کرد و افزود : پارک سرما یکی از پارکهای شهر کیاسر ، در مساحتی بالغ بر 30 هکتار احداث ولوله گذاری و امکانات آن فراهم شده ودر حال واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم.

 

انتظاری همچنین با اشاره به احداث پارک سلامت در شاهکوه کیاسر، تاکید کرد: این پارک در سطح استان نمونه می باشد که پس از تملک اراضی حاشیه آن به بهره برداری می رسد.

 

وی به آسفالت معابر اشاره کرد وگفت: آسفالت خریداری شده و تا پایان مرداد این معضل نیز برطرف خواهد شد.

 

انتظاری با بیان اینکه شهرداری کیاسر با مشکلات مالی مواجه است ، بیان داشت : خرابی کیاسر آنچنان زیاد است که با توجه به وضعیت بودجه ای باید پروژه ها را اولویت بندی کنیم.

 

شهردار کیاسر با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار، متذکر شد : برای توسعه پروژه های عمرانی باید درآمد پایداری داشته باشیم.

 

وی همچنین خواستار واریز عوارض کارخانه سیمان به حساب شهرداری کیاسر شد و تاکید کرد: با واریز این مبلغ به حساب شهرداری، مبلغی از هزینه جاری تامین می شود.

 

انتظاری احداث کانال هدایت آبهای سطحی ، ساماندهی گلزار شهدا و چراغانی و جدول بندی آرامگاه را از دیگر برنامه های شهرداری کیاسر دانست.

 

شهردار کیاسر خواستار همکاری مردم برای توسعه شهر شد و افزود: با وجود وضعیت مالی کیاسر مردم نهایت همکاری را با شهرداری و شورا داشتند و امید است در آینده نیز پشتیبان ما برای توسعه شهرباشند.

 

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی خرداد ماه در شهر کیاسر خبرداد  که هدف اصلی برگزاری آن علاوه بر توسعه و ترویج فعالیتهای ورزشی ، افزایش همدلی و ایجاد شور ونشاط  و معرفی و شناساندن شهر کیاسر است.

 

1 نظر
  1. سعیدی می گوید

    من یکی از دانشجویان ارشد جغرافیا با گرایش برنامه ریزی توریسم هستم که پایان نامه ی خود را با عنوان بررسی قابلیت ها و تنگناهای توسعه گردشگری شهر کیاسر با استفاده از تکنیک سوات انتخاب کردم تا بتوانم در پیشرفت شهر کیاسر خدمت کوچکی را انجام داده باشم.یا حق

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.