پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کیاسر فریم و رینه سه شهر بی گاز مازندران

هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری استان گازدار بوده و به جز شهرهای کیاسر، فریم و رینه لاریجان، تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از بسیج مازندران، محمد اسماعیل ابراهیم‌زاده  با اشاره به اینکه ۷۰ درصد انرژی کشور از طریق گاز تامین می‌شود، اظهار داشت: باید مردم در مصرف انرژی گاز استفاده بهینه کنند.

 

وی افزود: هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری استان گازدار بوده و به جز شهرهای کیاسر، فریم و رینه لاریجان، تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه ۸۳ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان بهره‌مند از گاز طبیعی در استان افزوده است، تصریح کرد: دولت با تمام مشکلات و نقدینگی در حوزه گازرسانی روند رو به رشد و مطلوبی داشته است.

 

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تا پایان سال ۹۷ روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، افزود: هم‌اکنون با استفاده از روش سی ان اجی، عملیات گازرسانی در شهرهای رینه لاریجان و بلده نور به واسطه کوهستانی و صعب العبور بودن آغاز شده است

 

وی با اشاره به اینکه ۲۱ روستای مازندران در هفته دولت امسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، گفت: هم اکنون ۱۸۶ پیمانکار در شرکت گاز استان فعال بوده و ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری توسط این افراد در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه شرکت گاز مازندران به پیمانکاران ۵۰ میلیارد تومان پول پرداخت کرده است، تصریح کرد: شرکت گاز مازندران اکنون ۱۵ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی دارد که به صورت فصلی پرداخت می‌شود.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه پیمانکاران شرکت گاز استان در مناطق محروم و صعب العبور استان فعال شده است، افزود: امیدواریم تا قبل از فصل سرمای امسال، بخشی از هزار جریب نکا باید از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

 

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات شرکت گاز استان توسط مردم و صنایع، کفت: شرکت گاز مازندران بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان از صنایع بزرگ، کوچک و مردم طلب دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.