پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کیاسر، شهر بی‌کلانتر!

5

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: از روزی که همت‌خان‌ محمدنژاد با لابی و دیدن این و اون تونست از کیاسر بره بیش از سه‌ماه می‌گذره، این مدت شاهد اتفاقات عجیبی تو این شهر بودیم،

همت که شهردار جدید جویبار شده، اخیرا مصاحبه‌ای‌کرده و گفته قربانی اختلافات داخلی شورا تو کیاسر شدم، راست می‌گه بنده خدا، ما هم از اول می‌دونستیم این موضوع رو، اما اون از همون اولش نقشه پرواز تو سرش داشت مثل برادران رایت! اصلا پریدن رویای‌ کودکی خیلی از ما بود. محمدنژاد رفت جویبار و هفته‌ی‌ دوتا جشنواره برگزار می‌کنه و این آخری جشنواره‌ گل نرگسه که قراره هفته‌ اول دی برگزار شه. دمش گرم آقای خلبان!

اما از همت که بگذریم می‌رسیم به جناب کمیل، کمیلی که این‌روزها کمی افسرده و غمگین به نظر می‌رسه، اون شاید بیشتر از این‌که نگران حکمش باشه، نگران وضعیت محمد دامادیه. آخه اون وامدار اونه، ابتدا نگران تایید صلاحیت و بعد رای‌ آوردنش.

او توئیت کرده از استراماچونی؛ که چرا قلبش تو تهران مونده در حالی حساب بانکی‌اش‌ تو میلانه!

اون نوشته؛ این چکیده حال این روزهای ماست، نه غروری برایمان‌ مانده و نه افتخاری. به هر ریسمانی چنگ می‌زنیم تا زنده بمانیم.

می‌خوام بهش بگم؛ این حال مردم کیاسره که غرورشون‌ تو این اختلافاتی‌ داخلی شورا خدشه‌دار شد و قطعا رفقای شما که در چند مرحله این‌ها رو سرکار گذاشتن بی‌تقصیر نیستن!

راستی کسی نمی‌دونه استاندار در نشست با اعضای شورای‌شهر چی وعده داد که همه ساکت شدن.

ماجرای همت رو هم که تو شورای حل اختلاف، حل کردن و رضایت اعضای شورا جلب شد. بگذریم گفتم که شهرمون بی‌کلانتره!

اما بشنوید از کیاسر که یک اعتباری به تاریخ ۱۶ آذر اومده به امضای رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اومده و تاکید شده این اعتبار صرفا برای جبران خسارت ناشی از سیل ۹۸ و براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سجاد هزینه بشه. حالا عددش محفوظ! می‌گن بین اعضا شورا بازم یک کوچولو اختلاف افتاده، سرپرست هم که یه کارمند ساده شهرداری هست جرات مقاومت نداره، شایدم‌ اصلا اختیاراتش‌ محدوده.

از طرفی یک ساختمانی هم هست که گویا ساخته شده برای کشتارگاه که الان بدون استفاده مونده، ظاهرا درخواست دادن و گفتن اون رو به منظور ایجاد کمپ ترک اعتیاد اجاره بدن اون‌هم‌ داستانش جالبه، یکی می‌گه بدون تشریفات اداری بدید اگر نه!

از طرفی خبر اومده اداره آب منطقه‌ای شهرستان مدعی مالکیت آب‌بندان‌ قرق شده و شکایت هم کرده، جایی که سرمایه‌گذاری با نام عباسی اومده و یه مجموعه‌ گردشگری رو بنا کرده، اداره مذکور مدعی هست‌ شورا در اجاره مجموعه به بخش خصوصی تخلف کرده و ما صاحب اونجاییم!

نویسنده: سید روح الله شجاعی

 

5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اقای شجاعی شما که این همه سال نماینده شهر کیاسر بودید چه گلی به سر شهر زدید که الان چند روزی هست مدعی شدید و حرف از زبان مردم رنجدیده کیاسر میگویید نکند چند روز دیگر به عنوان ناجی در معرفی کاندید مجلس شورای اسلامی از فردی میخواهید رو نمایی کنید که پایان دهنده همه رنج و الام این مردم باشد ایت تحرک رسانه ای شما در این چند روز حکایت از یک رونمایی کاندیاتوری در اینده دارد

    1. ناشناس می گوید

      ناشناس محترم شما اسم نماینده سابق رو نمی دونید نظر میدید نگارتده روح الله شجاعی هست و نماینده اسبق کس دیگه هست

    2. ناشناس می گوید

      سلام احتمالا پس خودش میخواد کاندید بشه که شروع کردن از همه ایراد گرفتن موقع انتخابات حرف دل مردم میزنند بعد انتخابات خداحافظ

  2. ناشناس می گوید

    سلام مطالبش اصلا معیار ومفهوم وپیامی نداره فکر کنم از سر بیکاریه چهار دانگه نیوز هم ظاهرا مطلب نداره این مطالب …..

  3. ناشناس می گوید

    متاسفم مطالب مربوطه مربوط به روح الله شجاعی هست نه نماینده اسبق ساری چهار دانگه نیوز هم در درج پیام دقت بفرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.