پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کوه‌تراشی برای نجات جان 4 فرد گرفتار شده در جاده ریزشی مرزن آباد+ فیلم و عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سقوط، ریزش و رانش بخشی از حوادث محورهای اصلی، فرعی و کوهستانی مازندران تبدیل شده است، روز جمعه قسمتی از جاده کانی در این شهرستان دچار رانش شد و بخشی از آن ریزش کرد.

در این حادثه چهار نفر که برای تفریح به این مکان رفته بودند به علت رانش زمین به مدت دو شبانه‌روز در این مکان گرفتار شدند.

مسئله این جاده و گرفتار شدن چهار تن از اعضای یک خانواده موجب شد جلسه‌ای به منظور بررسی این مسئله در فرمانداری چالوس ترتیب بدهد.

محمدی معاون فرماندار چالوس در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: بعد از تماس با فرمانداری برای حفظ جان و سرمایه چند تن از هموطنان بلافاصله با دستگاه‌های مرتبط هماهنگ و جلسه مدیریت بحران تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: به علت رانش زیاد امکان بازسازی جاده از پایین در این بازده زمانی وجود نداشت. با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی بابت اخذ مجوز قطع درخت و همکاری اداره راهداری و عوامل آزادراه جهت برداشت قسمتی از کوه برای بازگشایی اقدامات لازم صورت گرفت.

 

بزرگی رئیس منابع طبیعی شهرستان چالوس نیز به مسئله به رانش جاده جنگلی کانی اشاره کرد و گفت: بعد از هماهنگی‌های لازم با اداره کل منابع طبیعی و اخذ مجوز قطع درخت و همچین همکاری اداره راهداری و به‌کارگیری یک دستگاه لودر اقدامات لازم در خصوص برداشت قسمتی از کوه برای بازگشایی و آزادسازی خودروهای گرفتار در مسیر، صورت گرفت.

 

 

امیرحسین عسگرزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس هم بیان کرد: پس از تماسی که افراد با مرکز کنترل هماهنگی جمعیت هلال احمر داشتند بلافاصله یک تیم عملیاتی از نجاتگران به منطقه اعزام و مایحتاج مورد نیاز چهار نفری که در این مکان گرفتار شده بودند اعم از موادغدایی، پتو، پلاستیک تأمین شده است.

 /۸۶۰۴۸/ج/ر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.