پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کوتاهی شهرداری ساری در پروژه «سیکوتپه» و دستگیری ۵۰ قاچاقچی چوب

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از پروژه احداث پارک جنگلی سیکوتپه ساری بازدید کرد.

در این بازدید محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز حضور داشت.

دادستان مازندران بعد از بازدید درباره پروژه احداث پارک جنگلی در سیکوه تپه در جنوب شهر ساری گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۷ تا کنون بدون هیچ گونه پیشرفتی باقیمانده و از سوی شهرداری ساری که طرف قرارداد منابع طبیعی است، هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان با گلایه شدید از کم‌کاری مسؤولان شهرداری از سال۹۷ تاکنون، اظهار کرد: بیش از هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی و انفال با کوتاهی مسؤولان بلاتکلیف مانده است و تأخیر و تعلل در اجرای این پروژه منجر به هدر رفت منابع ملی و عمومی شده است.

وی گفت: به‌دلیل کوتاهی شهرداری در اجرای پروژه پارک جنگلی و حفاظت نکردن شایسته از منابع ملی، موضوع قرارداد باعث شد تا پای سودجویان و قاچاقچیان چوب به این اراضی باز شود که با کمک دستگاه‌های امنیتی و ورود به موقع دستگاه قضایی بیش از ۵۰ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به مسؤولان شهرداری و منابع طبیعی، هشدار داد: در صورت ادامه این ترک فعل و عدم اجرای تعهدات طرفین قرارداد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منظور اجرای این پروژه عمومی قرارداد فسخ و کل اراضی منابع طبیعی که موضوع اجرای این پروژه بوده، باید به انفال برگردد.

کریمی از مسؤولان خواست؛ با همدلی و همراهی یکدیگر و برداشتن موانع موجود این پروژه را عملی کنند تا مردم طعم خوش خدمت را بچشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.