پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کنفرانس چالش‌های نوین مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در مازندران

0

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری گفت: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری در این استان به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رضا حسن‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه این رویداد علمی در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هم افزایی دانش، مفاهیم، کارکردها و ارتباطات میان مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در سراسر کشور از دستاوردهای برگزاری این رویداد بین المللی است.

وی بااشاره به اینکه مازندران نخستین میزبان برپایی این کنفرانس است، تصریح کرد: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری، با محوریت پایداری سیستم در روز 8 اسفند 98 به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس برگزار خواهد شد.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های گردشگری این استان و در نظر گرفتن سال رونق تولید توجه ویژه‌ ای به این بخش شده و این موضوع به عنوان یکی از محورهای کنفرانس تعریف شده است.

حسن‌زاده گفت: پژوهشگران تا 30 آبان ماه 98 فرصت دارند مقالات خود از طریق سایت کنفرانس برای دبیرخانه کنفرانس به آدرس ساری، کیلومتر ۷ جاده دریا(فرح آباد)، موسسه آموزش عالی ادیب مازندران ارسال کنند.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد از این پس هرساله کنفرانس‌های بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری با مشارکت این دانشکده‌ها از داخل و خارج کشور، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، نهادها و سازمان‌ها بین المللی به شکل مستمر و منظم در یکی از استان‌های کشور برگزار شود.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری یادآور شد: پایداری به معنای تداوم فعالیت و ایجاد موازنۀ پویا میان عوامل موثر نظیر طبیعی، اجتماعی و اقتصادی است و پایداری سیستم به گونه‌ای اجتناب ناپذیر وابسته به موفقیتی است که سیستم در ایجاد ارتباط با محیط بیرونی کسب می‌کند.

حسن‌زاده ادامه داد: پایداری سیستم به طور کامل وابسته به قابلیت سیستم برای سازگاری و انطباق، تغییر و تحول و پاسخگویی به محیط است و از آنجا که محیط به نوبه خود همواره در حال تغییر است این فرایند سازگاری و انطباق سیستم باید فرآیندی پویا و حساس را شامل شود.

وی بیان کرد: پایداری نقشی تاثیرگذار در کیفیت و بهره‌وری، زنجیره تامین، مدیریت عملیات و پروژه، ارگونومی و ایمنی، سلامت، اقتصاد و خدمات مالی و مهندسی سیستم‌ها دارد و به عنوان زیرمحور اولین کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در نظر گرفته شده است.

دبیرعلمی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت و حضور در اولین کنفرانس بین المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری اول دی ماه 98 آغاز شده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی confima.ir/fa مراجعه و یا به دبیرخانه کنفرانس با شماره تلفن 09035299310 تماس حاصل کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.